obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
dvrecorder instellen voor Huawai DG655d
dvhaaren
Ik heb een camerabewakingssysteem waarmee ik buitenshuis contact kan maken met dat systeem. Met het nieuwe modem Huawai DG655d heb ik al een paar keer problemen gehad. Uiteindelijk een link op het bureaublad geplaatst zodat ik makkelijk de instelling weer kan resetten maar dat werkt niet meer. Volgens de hulp met online blijkt dat de poorten goed zijn toegewezen.
Recordertype is CC-DVR04-A.
Weet iemand een oplossing buiten uitgloeien en platslaan.
Bij voorbaat dank.
dvh
 
Lutz
Welke firmware versie draai je op de Huawei?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dvhaaren
Volgens de info van het modem is de firmware V100R001C02B023

Alvast dank voor je aandacht
 
Lutz
Er is nieuwe firmwar versie 050 uitgekomen. Links in de FAQ staat een link erna.
Na het installeren eerst een factory reset, dan opnieuw configueren. Opnieuw opstarten en de instellingen controleren. Maar ik zal voraf de oude firmware veilig stellen door ze uit deze draad te downloaden:
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ost_45804

Werkt de nieuwe firmware niet kan je tenminste weer terug gaan...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dvhaaren
Het is wellicht leuk zo'n nieuw firmware maar wat doet het meer/beter als het voorheen in het buitenland via wifi contact mogelijk was met de dvr. Als het eerst functioneerde en nu niet meer wat is dan de meerwaarde van deze nieuwe firmware. Daarbij ben ik computer en modem technisch enigszins dyslectisch m.a.w. het is voor mij meestal abacadabra dus begrijp ik de oorzaak niet van het plotseling verbroken contact.
Groet.
 
Lutz
Het is een mogelijke oplossing voor je probleem. Maar misschien beter dat je het niet doet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Wellicht handig dat je meer uitleg geeft wat exact de problemen zijn en welke foutmeldingen..
Zo te lezen zijn de poorten niet open.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dvhaaren
Het is een raadsel voor mij. Met iemand van online de poorten van het modem nagelopen en deze staan open. Het vreemde is dat als het camera bedrijf de zaak opnieuw instelt en alles doet het weer dat na verloop van tijd het buitenshuis niet meer lukt. Een kennis van mij heeft de configuratie op het bureaublad geplaatst zodat ik het zelf opnieuw kan configureren en dat is een keer goed gegaan en dat is na een tijdje ook gestopt. Ik vraag me af of dit modem stabiel is om de configuratie vast te houden. Wel is het zo dat de dvr alleen werkt met explorer.
dank en groeten.
 
I R Baboon
Heb je camera wel een vast ip adres toegewezen?
Want als je dat niet doet, kan dat ip adres soms veranderen en dan werkt de poort regel niet meer.
Dat is nu het eerste wat in mij opkomt als ik zo je verhaal lees.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dvhaaren
Dat zou ik niet weten en ook niet hoe dat te doen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dvrecorder instellen voor Huawai DG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Advertentie