Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Slechte verbinding met USB Dongle
CnC
Ik denk dat je met 11, 12 of 13 nog het meeste kans maakt. Houdt er wel rekening mee dat 12 en 13 in de VS verboden zijn en sommige apparatuur die daar vandaag komt je netwerk niet ziet.

Edit: Laat me raden, je woont in een appartement?

Nando1991
Bedankt voor de reacties! Ik woon inderdaad in een flatgebouw, vandaar de grote hoeveelheid! Ik ga kijken of ik iets kan doen met die kanalen 11, 12 en 13. Verder heb ik niet echt een budget en heb ik geen idee wat 5 ghz zou gaan kosten

Lutz
Ik zal om te proberen kanaal 13 pakken. 5GHz is een ander standaard, dus dan zou je een 5GFHz AP en een 5GHz dongle moeten kopen. Let op: de meeste mobiele telefoons ondersteunen GEEN 5GHz band, en bij tablets weet ik het niet.
5GHz wordt ook aangeduidt met 802.11a. In jouw situatie zal je echter of met 802.11g, of met 802.11a de meeste performance halen. De standaard stel je op de modem/router in.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

I R Baboon
Test eerst of kanaal 13/14 überhaupt wel werkt met je WIFI apparatuur.
Er zijn helaas zat spullen gemaakt die daarmee niet overweg kunnen.

Pas dan moet je de migratie naar 5 GHz band overwegen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinding met USB Dongle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 Jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 Dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 Dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 Dec 2018
Advertentie