Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Geen VPN sinds update modem
|
|
vupper |
Geplaatst op 16 September 2013, 17:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 16 Sep 2013 |
dat is mooi @*!@#*!#$* van Online met hun update, na anderhalf jaar zonder problemen alles kunnen doen... wordt mn VPN na eupdate continue op random tijdstippen verbroken... Online vindt dit niet haar probleem en mag ik het zelf uitzoeken.. ik heb geen idee op "Netwerkgebied" wat ik waar moet opengooien of aanpasssen in de modem. Wat mij betreft stap ik over op een andere provider.![]()
vupper voegde bij, bestand:
Gewijzigd door vupper op 16 September 2013, 17:45 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 16 September 2013, 19:25
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Over welke poort(en) loopt je VPN verbinding?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
vupper |
Geplaatst op 16 September 2013, 19:56
|
ik heb een netstat screenshot (tijdens een actieve VPN verbindnig) bijgezet, ik heb geen idee naar welke poort ik moet kijken alvast bedankt voor je hulp ![]() wat er gebeurt is dat er wel evrbinding wordt gemaakt maar na een aantal minuten eruit wordt gegooid, probleem is alleen thuis in combinatie met de HUAWEI modem van online na de aanpassingen.
vupper voegde bij, bestand:
|
|
|
Lutz |
Geplaatst op 16 September 2013, 20:13
|
![]() Beheerder ![]() Donateur ![]() » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Heb je het modem zelf geupdated of heeft Online dat voor je gedaan? Mocht je het zelf hebben gedaan dan kan je aan de linker kant in de FAQ een downgrade link voor de firmware van het Huawei modem vinden. Nog een vraag, heb je nu de 050 firmware?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
vupper |
Geplaatst op 16 September 2013, 20:21
|
Nee, ik heb de FW er niet zelf opgezet.. versie is overigens: V100R001C02B050... als ik em nu zelf downgrade, hoe weet ik dat Online deze niet weer automatisch updatet? zou er geen andere oplossing zijn?? ![]() |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 16 September 2013, 20:57
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Downgraden is wel mogelijk, maar we weten niet hoe je de toekomstige update kan verhinderen. Dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Aan de netstat kan ik niet zien welke poorten voor VPN zijn en welke niet. Probeer daarom dit: check het ip adres van je pc/laptop. Als het goed is moet dat 192.168.1.17 zijn. Zet dat ip adres in de DMZ van de Huawei. Je vindt de DMZ bij Geavanceerd -> NAT Let wel op dat je vanaf nu buiten de firewall werkt van de Huawei. Voor even te testen is dat niet erg, maar normaal moet je een goede firewall draaien op je pc als je gebruik wilt maken van de DMZ. Ik twijfel overigens of dat daarmee te maken heeft. Maar uitproberen kan geen kwaad. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
vupper |
Geplaatst op 17 January 2014, 11:35
|
Nog steeds geen oplossing!!! erg irri!![]() Probleem speelt alleen met Online Modem, elders werkt de VP goed... ben vandaag al meer dan 10 uit mn VPN gegooid Ik heb zojuist mijn abonnement OPGEZEGD ![]() ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen VPN sinds update modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |