obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk!
GdB
Sinds 3 januari had ik plotseling problemen met mijn myweb.nl-subdomein. Je weet misschien nog wel MyWeb->Wanadoo->Orange->Online. MyWeb was nog zo'n gratis inbel-provider. Je kreeg daar een subdomein. Ideaal om email aliassen op aan te maken en op die manier te achterhalen wie er met je emailadres vandoor was: anwb@xxxx.myweb.nl, vakantieveilingen@xxxx.myweb.nl, enz.. Alles werd doorgestuurd naar mijn online-mailadres.

Gebeld in het weekend van 5 januari met de helpdesk. Ze konden me niet helpen, want wisten er niets van en konden ook niets terugvinden in de systemen. Moest contact opnemen met de helpdesk van euronet. Die bleek niet bereikbaar, dus maandag maar geprobeerd. Ging er vanuit dat ook zij hetzelfde zouden reageren, maar keurig netjes geholpen. Er zou naar gekeken worden, maar ik moest ook niet verbaasd zijn als het niet meer zou gaan werken. Ze hadden er eigenlijk geen vragen meer over gehad.

Later die middag stroomden de emailtjes weer binnen :-)

Dus bij deze een complimentje voor de helpdesk!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk : 2 04 okt 2013
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions : 11 19 dec 2012
Helpdesk.... ik word gek!! Livebox meer apparaten aansluiten : 6 28 okt 2010
2009-05-28 08:36:23 - Helpdesk niet bereikbaar Helpdesk : 4 28 mei 2009
telefoon = helpdesk van orange Storing : 1 10 apr 2008
Advertentie