Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Internet valt steeds weg
|
|
Tiger |
Geplaatst op 21 April 2014, 20:56
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
De Firewall van de laptop en de Huawei modem staan altijd aan maar ik zal vannacht de accu uit de laptop halen en de netadapter. Ben benieuwd of dat iets uitmaakt. Bedankt voor de tip Lutz. Zag net in de log deze melding, 2014-04-21 21:06:22 Deamon Notice cwmp 1 PERIODIC informed. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 22 April 2014, 08:14
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Goedemorgen vannacht de laptop uitgezet geen accu er in en geen netadapter aangesloten maar vanmorgen toch weer intrusion meldingen in de log van het modem. Dat betekent toch dat het niet aan de laptop ligt maar het probleem komt van buiten af. Ik heb in elk geval geen uitval meer gehad op de internetverbinding. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 22 April 2014, 21:19
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik heb naar de informed mededeling gezocht. Het is een bekend phenomeen in Engeland en hier ook bekend: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_47350 [url] http://community.talktalk.co.uk/t5/Unlimited-Broadband/Interpreting-the-router-log-a-question-for-forum-members/td-p/864649[/url] Misschien is de logifle message erger dan het ellende zelf? "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 22 April 2014, 21:38
|
Lutz bedankt voor de info. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 23 April 2014, 13:13
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
De router is een zelfstandig netwerkapparaat, net als je PC. Het is normaal dat je intrusion meldingen krijgt als je PC uit staat. Ik heb al vaker aangegeven dat die meldingen vrij weinig voorstellen. Het is hetzelfde als iemand aan de voordeur van je modem klopt of de deur open staat. Dat heeft vrijwel nooit iets te maken met verbindingsproblemen. Pas als je heel veel tegelijkertijd krijgt (duizenden), is er een aanval gaande en krijg je problemen met je verbinding. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 26 April 2014, 17:49
|
Ik kreeg de intrusion meldingen ook als mijn laptop aan stond maar ik kijk er niet meer naar want ik heb geen uitval meer. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 03 May 2014, 13:09
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
OK..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie