obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Huawei 655d port Forwardig
Jasi
Hallooo allemaal...Ik hep hulp nodig..Ik heb huawei 655d modem en ik probeer al 1 week port forwarding maar ik kan nog steeds niet. Kan iemand met Teamwiver naar mijn pc in ? voor port ?Frown
 
I R Baboon
Welke poort nummer wil je openen en voor welk programma/spel/service moet dat gebeuren?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jasi
ik wil voor DarckomanRat poort nummer 1604
Ik doe poort maar als ik port contole zie je port dicht
 
I R Baboon
Kan je een screenshot maken van de poort instellingen in de router?
Of een heel exacte beschrijving wat je daar hebt ingevuld?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jasi
ik heb eigelijk zo gedaan maar port lijk nog steeds niet open
Jasi voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Controleer of je RAT PC ip adres nog 192.168.1.65 heeft.
Dat kan soms veranderen als je via DHCP alles laat lopen.

En check bij Status -> WAN welke WAN interface (1~4) actief of verbonden is.
Dat moet dus WAN1 zijn als het goed is.

Als bovenstaande twee dingen correct zijn, heb je alles goed ingevuld.
Dan moet de oorzaak ergens anders liggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jasi
what maak ik verkeerd :S
Jasi voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Zo te zien niets.

Heb je een firewall op de PC en blokkeert die de poort?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Jasi
ik weet niet :S
 
I R Baboon
Installeer dit programma: PFPortcheck http://portforward.com/help/portcheck...tcheck.htm
Dat MOET op dezelfde PC zijn als waar RAT op draait: 192.168.1.100
Stel in dat programma poort 1604 in en klik op "check me".

Wat komt daar uit?
Gewijzigd door I R Baboon op 12 mei 2014, 00:20
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei 655d port Forwardig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Advertentie