Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
geen levering tv
|
|
driver |
Geplaatst op 27 August 2014, 15:00
|
Activiteit » Hoensbroek » 6431CV » Huawei HG655D Berichten: 3 Lid sinds: 27 Aug 2014 |
Tijd geleden op 4augustus zijn wij verhuist .Dit is door gegeven een online om dan ook alles om te zetten naar het nieuwe adres .De jongeman aan de telefoon was zo vrij om te kijken wat er mogelijk was ivm met internet snelheid enz enz .Hij kwam met een alles in 1 pakket van online incl tv .dit hebben wij dan ook genomen en op 5 augustus hed ik weer internet wel es waar met mijn oude modem want ik zou een nieuwe krijgen ivm met de snelheid.Dat zo afgesproken dat alles dan ook geleverd werd thuis Modem en tv tuner.Dit is zelf door de medewerker opgenomen in een gesprek . Op 11 en13 augustus nog een kontakt gehad over de levering van de tv tuner want het modem was wel al binnen maar de rest nog niet .Wat blijkt dat er opeens niets bekent was van een tv tuner .Na die verse mails te hebben ontvangen van online zou de tuner 19 aug geleverd worden ,maar helaas wederom niets gekregen .weer kontakt gehad en nu zou het 23 augustus de duurt uit geen ,maar ook tot op de dag van vandaag geen track en trace ontvangen waneer het aan komt .Ik ben al meer dan 10 jaar bij online maar ik begin nu langzaam de schijt ervan te krijgen dat medewerkers nooit iets terug kunnen vinden ,datums steed uit gesteld worden over levering enz enz maar moet wel gewoon betalen .laatste medewerker vertelde mij dat het kwam door de 2 weken bedenk tijd Tja dat zal wel wat ik niet heb kan ik niet uit proberen dus ook niet bedenken . Ben nu serieus aan het denken de zooi terug te sturen en naar een andere te gaan die WEL de afspraken na kan komen . Denk dat online niet ver gaat komen met het zeggen van u heeft een nieuw konrakt afgesloten dat gaat niet zomaar ,Daar ben ik niet zo zeker van zij leveren ook niet wat er belooft wordt .tis triest om te zeggen maar heb hier niet veel behoefte meer aan.Blijf natuurlijk ook niet bellen A 15 cent per minut wat ik ook al belachelijk vind voor klanten van online maar goed ieder zijn eigen natuurlijk . |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 27 August 2014, 16:49
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Bellen naar de klantenservice kost geen 0.15 cent per minuut maar zie onder. . Klantenservice Online (Bestaande klanten) 0900 9515 (€ 1 per gesprek + de kosten voor het bellen naar vaste nummers) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen levering tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie