obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Adres translation instellen
gvb
Kan iemand mij helpen en uitleggen hoe ik NAT moet instellen bij het installeren van 2 IP beveiliginscameras die via internet bereikbaar moeten zijn?

Ook zag ik in het modem dat je van een DNS service gebruik kunt maken. Als het kan graag ook hier uitleg over.
 
Lutz
Het modem is hier nog vrij onbekend, omdat online ons niet met modems wil sponsoren. Er staat op internet een Engelstalig handleiding van het modem met een uitgebreid kapiter over NAT:

http://www.manualslib.com/manual/6153...157#manual

Een DNS service is alleen nodig indien je openbaar IP adres niet vast is.
Ik zou eerst NAT configureren en later pas een DNS dienst gebruiken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Wellicht een screenshot maken van de bewuste pagina in de ZyXEL?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Adres translation instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Advertentie