obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding maken tussen ISRA en modem.
rocky
Hallo

Ik probeer al dagen verbinding te maken met internet. Wat is nu precies de volgorde?

ISRA kabel doorgeknipt (rood,blauw, oranje, wit).

Rood en blauw aangesloten op telefoonstopcontact (meegeleverd bij installatie doos)

Telefoonkabel tussen telefoonstopcontact en modem.

Wat doe ik verkeerd? (Ik heb geen vaste telefoon, betreft alleen internet)
 
Lutz
Ik heb nog nooit gehoort dat je het ISRA kabel moet doorknippen. Je zoekt in het algemeen het ISRA punt. Dat is een contactdoos, waarop het telefoonkabel binnenkomt. Aan de ander kant kan je je telefoonstopcontact met eigen kabel aansluiten.

Weet je zeker dat het kabel, wat je hebt doorgeknipt, van jouw eigen aansluiting is/was?

Bij oude installaties kan het ook zijn, dat je ergens een hoofdtelefoondoos hebt liggen, waarop dan weer aandere telefoondosen zijn doorgelust.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding maken tussen ISRA en modem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie