obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken.
Edwin H
Hallo,
Ik was de gelukkige bezitter van twee accounts, eentje had ik opgezegd, kort daar na was mijn voicemail van de lijn, maar de verbinding bleef nog steeds bestaan. Bevestiging van de opzegging heb ik daar van nooit gezien.
Na een belletje bleek dat mijn opzegging wel was binnen gekomen en dat het snel verwerkt zou worden. Drie dagen later had ik op de aansluiting die moest blijven bestaan geen telefonie meer. En e-mail dat mij aansluiting zou worden stopgezet, en de internet doorgifte binnenkort zou worden beëindigd.

Nu heb ik daar over al een keer of zes gebeld, ik hoor enkel dat er een case aangemaakt moet worden, en dat de technische afdeling dat moet oppakken.

Ik weet zeker dat ik nu al meerdere cases heb, in de eerder gesprekken is niet verteld dat ik wel 5 werkdagen op reactie kon wachten.

Nu ben ik straks al drie weken verder, en heb nog nooit contact gehad met iemand vanuit Online.

Door al het extra gebel van mijn kant komen er alleen maar meer cases bij. Ik heb alle keren grote twijfels of men mijn case wel goed verwoordt, en ik krijg nooit het gevoel dat een oplossing dichter bij komt.

Het zou heel prettig zijn als we een bevestiging kregen via de mail van de call, zodat we kunnen zien wat er in de call staat. Het liefst een mogelijkheid zelf dingen toe te voegen aan de call via het internet, of anders desnoods door weer te bellen en te verwijzen naar de juiste call.

Met daarbij dan ook de mogelijkheid na te kunnen lezen wanneer de call door welke afdeling zou kunnen worden behandeld.

Ik weet nu echt helemaal niets, krijg de meest lieve mensen aan de lijn, die ik ook nog een leuk kan plagen met opmerkingen van "had ik maar haar" als men een opmerking maakt van "u zit met uw handen in het haar" (moet je eens doen echt leuke reacties).
Maar ik weet nog steeds niets. Ook het per abuis beëindigde account, zou actief kunnen blijven, maar ik wil gewoon bevestiging van het geen dat is afgesproken. De enige bevestiging die ik nu nog heb is van de beëindiging.

Verder heeft de klantenservice mij twee maal een enquête aangeboden, volgens een medewerker kwam die per mail, volgens een andere achter het telefoongesprek aan. Beide keren echter niets gezien of gehoord.

Zeker bang dat ik te veel verbeterpunten zou zien.

Kon ik mijn telefoonnummer maar terug kapen, nu is het zoek en ik ben overgeleverd aan Online.

Cry
 
I R Baboon
Dus je had twee aparte xDSL lijnen met telefonie op dezelfde aansluiting?
Dat komt niet zo vaak voor.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

Edwin H schreef:

Hallo,
Ik was de gelukkige bezitter van twee accounts, eentje had ik opgezegd, kort daar na was mijn voicemail van de lijn, maar de verbinding bleef nog steeds bestaan. Bevestiging van de opzegging heb ik daar van nooit gezien.
Na een belletje bleek dat mijn opzegging wel was binnen gekomen en dat het snel verwerkt zou worden. Drie dagen later had ik op de aansluiting die moest blijven bestaan geen telefonie meer. En e-mail dat mij aansluiting zou worden stopgezet, en de internet doorgifte binnenkort zou worden beëindigd.

Cry

Ik vermoed dat alleen door jou belletje waarom je nog geen bevestiging had gehad van je eerste opzegging over account 1 je 2e account ook per abuis werd afgesloten. Denk dat er een onduidelijke communicatie is geweest omdat het niet gebruikelijk is om 2 account op hetzelfde adres te hebben.
 
Edwin H
Het was niet zo dat het op het zelfde adres zat, het ging om twee verschillende adressen, in twee verschillende plaatsen.

In mijn brief werd gerefereerd aan het juiste account nummer en adres.
Ik heb zelfs nog vermeldt dat ik nog een tweede account had wat jiet opgezegd moest worden, dat had ik beter niet kunnen aanhalen.


Dat het mis kan gaan snap ik, zelfs ik maak fouten, maar hoe kan zoiets weer opgelost worden, de verbinding is zo maar verbroken, maar kan zoiets wel weer hersteld worden?

Ik vindt het waardeloos dat ik helemaal niet kan nagaan wat voor call's ik heb, of er wel goed in die call staat wat ik heb gevraagd, en wanneer er actie te verwachten is.

Het was overigens niet zo dat beide werden afgesloten, men had na het belletje gewoon de verkeerde afgesloten.
Wat afgesloten had moeten worden is pas na een later telefoongesprek afgesloten.
Ik heb daar een aantal betalingen van ingetrokken want ik kwam er laat achter dat het niet was afgesloten. De voicemail was snel verdwenen na het sturen van mijn brief, maar verder bleef alles actief.

Hoe bereik in nu iets bij Online of hoe krijg ik op een andere manier mijn nummer terug?
 
I R Baboon
Ik zie het heel simpel.
Online maakt de fout of beter de fouten/blunders en zij lossen het ook op.

Je kan zelf checken waar je nummer nog steeds wordt beheerd en of het nog bestaat:
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/tel...oorzoeken/
Je nummer is nog een tijdje beschikbaar. Het verdwijnt niet direct.
Je hebt geen tijdlijn aangegeven in je verhaal, maar Online moet dat nummer weer in hun systemen kunnen zetten.

Klachtenkompas.nl als geprobeerd?
Werkt soms sneller dan bellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Edwin H
Hartelijk dank voor deze handige links.
Ik dacht dat KPN de nummers beheerde, maar dat doet ACM dus blijkbaar.


Het hele verhaal speelde nu bijna drie weken.

In november had ik de aansluiting in de andere woning opgezegd.
Ik had daar geen bevestiging van gezien, maar mijn persoonlijke voicemailbericht was wel snel verdwenen. Dankzij de automatische overschrijvingen kwam ik er dus laat achter dat er iets mis is.


Vanochtend werd ik door een Technische Online man gebeld, volgens hem is het weer in orde als ik mijn modem opnieuw opstart.

Ik krijg als ik mijn nummer bel in ieder geval geen vervelende ingeblikte juffrouw aan de lij die mij verteld dat het nummer niet bereikbaar is.
Ik krijg nu weer een voicemail bericht.

Vanmiddag als ik thuis ben de boel maar even resetten.


Ik heb bij deze meneer ook nog maar eens aangegeven dat het toch wel heel prettig is dat je weet wanneer er iets verwacht mag gaan worden.

Ik heb nu zo vaak gebeld dat ik meerdere calls of cases in het systeem heb staan, ik werd namelijk 20 minuten alter alweer door iemand gebeld dat ik zou hebben gevraagd om nummerbehoud, maar dat nummer had ik al.........
Lekker al die verschillende cases die niet goed worden verwerkt!

Ik wilde gewoon mijn zoekgeraakte nummer terug en geen nummerbehoud.

Aangezien ik wel 6 belletjes en 2 maal het contactformulier heb ingevuld verwacht ik dat ik nog wel een keer of vier gebeld ga worden :-)


Nou ja, dan kan ik in ieder geval mijn bevinding geven na de reboot van vanavond, of ze moeten alle vier vanmiddag nog gaan bellen :-)
 
Tiger
Nou in elk geval super voor jou dat het nu geregeld is je bent in ieder geval nu weer de gelukkige eigenaar van het account dat je kwijt was.
 
Edwin H
Ik heb inderdaad mijn nummer weer terug.

Nu maar hopen dat dat zo blijft.
Ik heb zo vaak gebeld dat er waarschijnlijk meerdere cases zijn.

Ik werd vandaag twee maal gebeld, de tweede beller snapte niet waarom ik nummerbehoud wilde hebben terwijl ik het nummer al had.

Blijkbaar heeft iemand een call aangemaakt die klonk als nummerbehoud.

Ik vindt het echt jammer dat er zo weinig feedback is vanuit online, een mail met de beschrijving van de case, en beschrijving van de oplossing zou heel aardig zijn.

De enige bevestiging die ik heb is van de opzegging die dus fout was gegaan, daar staat in dat ik over een week of twee het internetsignaal kwijt raak.

Een mail van het herstellen van het abuis beëindigde account had wel even op zijn plaats geweest.

Ik kan nu in ieder geval weer bellen en gebeld worden.
 
Tiger
Vergeet niet dat Online een budgetprovider is en als er van iedere case een mail met feedback van de case en oplossing gemaakt moet worden kost dat teveel geld (mankracht) dus extra fte's.
Jij bent nu geholpen en dat is de hoofdzaak.
 
Edwin H
De case wordt gemaakt en gestuurd naar een andere afdeling, daar is toch een afschrift van te krijgen, dat kan nagenoeg automatisch.

Van een opzegging krijg ik ook een bevestiging, waarom niet van het melden van een probleem.

Als er een storingsafhandelingssysteem zou zijn waar iedere klant zijn eigen storing online zou kunnen bekijken of informatie kan toevoegen zou dat een hele hoop telefoontjes schelen.

Door dat ik nooit eens duidelijkheid kreeg heb ik vijf keer vaker gebeld als normaal gezien noodzakelijk, dat kost de mensen ook een hoop tijd, er zijn minstens drie cases gemaakt, drie keer iets dat door iemand bekeken en behandeld moet gaan worden.

Dan is al snel voordeliger als met de mogelijkheid heeft de klachten digitaal terug te kunnen lezen en of aan te vullen.


Wellicht dat ik mijn excuses hier moet aanbieden aan iedere andere klant met een klacht/probleem.
Ik heb twee maal in de week gebeld om te achterhalen of er vooruitgang was. Dit heeft mijn mede klagers wellicht extra vertraging bezorgd.

Sorry! Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie