Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
modem doet niks meer pas 6 dgn oud
|
|
roger1972 |
Geplaatst op 07 July 2015, 18:30
|
Activiteit » geleen » 6163ex » Internet » huawei Berichten: 2 Lid sinds: 07 Jul 2015 |
heb vorige week dinsdag men nieuwe modem ontvangen merk huawei gisterochtend kreeg ik de melding u bent niet aangesloten op het internet lampjes branden ook niet dus heb ik de aan/uit knop ingedrukt en toen deed die totaal niks meer pas 6 dgn oud heb nu men oude modem weer aangesloten is al 6 jr oud en werkt nog altijd mail verstuurd via het online contacten formulier maar eer ik een keer trug word gebeld is het een jaar later iemand met hetzelfde problweem of een oplossing thx alvast |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 07 July 2015, 22:13
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Je kan alleen met Online zelf contact opnemen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
roger1972 |
Geplaatst op 09 July 2015, 04:38
|
Activiteit » geleen » 6163ex » Internet » huawei Berichten: 2 Lid sinds: 07 Jul 2015 |
heb al met ze gebeld krijg een nieuw modem opgestuurd word vandaag verstuurt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem doet niks meer pas 6 dgn oud', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Advertentie