obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
modem doet niks meer pas 6 dgn oud
roger1972
heb vorige week dinsdag men nieuwe modem ontvangen merk huawei gisterochtend kreeg ik de melding u bent niet aangesloten op het internet lampjes branden ook niet dus heb ik de aan/uit knop ingedrukt en toen deed die totaal niks meer pas 6 dgn oud heb nu men oude modem weer aangesloten is al 6 jr oud en werkt nog altijd mail verstuurd via het online contacten formulier maar eer ik een keer trug word gebeld is het een jaar later iemand met hetzelfde problweem of een oplossing thx alvast
 
Lutz
Je kan alleen met Online zelf contact opnemen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
roger1972
heb al met ze gebeld krijg een nieuw modem opgestuurd word vandaag verstuurt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem doet niks meer pas 6 dgn oud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie