Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.
Joke Den Haag
Ja, wie weet, dacht dat het 1 maand op zeggen is, dus tot december de tijd.

I R Baboon
Ja, dat klopt. Een maand opzegtermijn.

Voorbeeld:
Als op 10 januari je contract afloopt, moet je voor 10 december dat opzeggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Joke Den Haag
Misschien als ik het nu doe, dat ze nog iets gaan ondernemen. Maar verwacht niets= T-mobile nu, dus concurrent van KPN denk ik.

I R Baboon
Nee, hoor. Je bent niet meer of minder dan een van de honderdduizenden klanten.
Ik zie vaak dat klanten (zeker die al lang bij een dezelfde provider zitten) een persoonlijke of speciale relatie denken te hebben.
Dat is een misvatting.
Voor Online (en elke ander groot bedrijf) ben je wat gegevens in een database. Meer niet.

Overigens is dat anders hier bij ons.
Hier krijg je altijd een persoonlijke service...In Love
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Joke Den Haag
Geen persoonlijke relatie gewoon iedere maand betalen, anders wordt men afgesloten, ook al ben je 20 jaar klant.
Daarom had ik al erbij gezet dat ik niets verwacht.
Maar er is ook tegen mij gezegd, dat nieuwe klanten in deze wijk wel 50Mb kunnen halen, omdat ze dan bij een nieuwe centrale worden aangesloten.
Moest zelf dan maar contact met de KPN opnemen.
(denk dat de KPN zegt, wordt maar bij ons klant, lol)

En heb wel eens meer opgezegd bij Online, want moest toen nog apart 10 euro aan KPN betalen, terwijl andere providers dit voor hun rekening namen.
En hoefde het toen ook niet meer te betalen. (Opzeggen kan beloond worden.)

Dus mijn gedachtegang is simpel als nieuwe klanten het wel kunnen krijgen en ik niet, gewoon opzeggen. Misschien zet Online mij dan toch ook over.

Want hoe kunnen ze 50Mb aanbieden voor mijn postcode, als ze daar niet eens de geschikte aansluitingen voor zouden hebben.
Want dat zou dan toch bedrog zijn.

I R Baboon
Dat van die 10 euro kan ik me nog herinneren.
Toen was voor het eerst mogelijk om zonder een eigen verplicht KPN telefoon abonnement internet af te nemen.
Alleen wilde KPN toen wel een flinke vergoeding hebben van de providers.
De ene provider bekostigde dat direct uit het maandbedrag en sommige providers wilde dat apart afrekenen.

Dat was wel een andere tijd.
Veel meer concurrentie van internet providers en meer marges op de bedragen.
Nu verdienen providers heel weinig aan enkel het internet.
Telefonie en TV zijn de cash cows van de providers.

In principe is een upgrade (wat jij wilt doen) hetzelfde als een nieuwe klant binnenhalen.
Dus ik begrijp dat hele KPN verhaal niet zo.

Gooi je verhaal op klachtenkompas.nl
Daar komt webcare wel langs en misschien kunnen die meer voor elkaar krijgen dan een simpele helpdeskmedewerker.
Niet geschoten is altijd mis...
Gewijzigd door I R Baboon op 01 August 2015, 18:17

Joke Den Haag
Ik begrijp het ook niet. Er werd tegen mij gezegd, dat ik zelf moest zorgen om overgezet te worden naar die "nieuwe centrale" en daar moest ik bij de KPN voor zijn. Online mocht dat niet. Niet mijn woorden, maar van Online.

Nu is er wel een nieuwe in Wateringen, maar al woon je 2 meter er vandaan ADSL gaat niet sneller dan 24Mb.

Inderdaad een berg klachten over Online op klachten kompas.
Ga eerst even een mailtje naar Online sturen, vragen hoe een nieuwe klant hier wel 50Mb kan krijgen.

Joke Den Haag
Heb net contact met de KPN opgenomen en er is helemaal geen nieuwe centrale en wel mogelijk via VDSL, maar dat moet ONLINE regelen voor mij. Men moet 2 koperdraadjes aan elkaar te lassen in de centrale.

En inderdaad zoals ik verwachtte, KPN zegt: kom maar bij ons.

I R Baboon
Past bij mijn verhaal uit berichtje # 12.
Er staat ergens een omgebouwde straatkast op je route naar de nummercentrale.
Van dat punt levert men VDSL2.

Mail maar er op los, zou ik zeggen...Grin

Joke Den Haag
Ja was ik net van plan om zo te gaan mailen, misschien wel even bellen.
Had inderdaad dat over die straatkast gelezen, maar er moet in de centrale zelf 2 koperdraadjes aan elkaar gelast worden, volgens KPN. En dan zal het inderdaad wel via de straatkast lopen.

Ben benieuwd.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
Advertentie