Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Slechte wegvallende WiFi verbinding
|
|
Janneke |
Geplaatst op 11 August 2015, 14:07
|
Activiteit » Eastermar » 9261VM » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A » TV Familie Berichten: 7 Lid sinds: 10 Aug 2015 |
De WiFi geeft gewoon helemaal vol bereik aan, alle streepjes zijn gevuld maar dan toch blijft die alles door laden en doet het dus niet.. De rest zal ik even uitzoeken, hoe dat zit |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 11 August 2015, 16:14
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dat is op zich goed nieuws. Als je telefoon prima werkt met andere WIFI netwerken, denk ik dat je WIFI kanalen overvol zitten of je hebt een defect Online modem. Kijk ook eens of je geen last hebt van een specifieke storingsbron, zoals magnetrons, babyfoons, LED lampen of andere 'zenders' in de buurt. Gewijzigd door I R Baboon op 11 August 2015, 18:05 Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Janneke |
Geplaatst op 11 August 2015, 16:30
|
Activiteit » Eastermar » 9261VM » Internet + Bellen » Zyxel VMG8324-B10A » TV Familie Berichten: 7 Lid sinds: 10 Aug 2015 |
Ik heb net weer contact gehad met online, nu ook geen telefoon en bekabeld internet.. Ik moet een reset uitvoeren en hopen dat het dan weer goed is.. Hoezo met een oplossing komen, elke keer moet ik maar weer resetten of van kanaal wisselen.. Waardeloos!! |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 11 August 2015, 17:51
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote I R Baboon schreef: Dat is op zich goed nieuws. Als je telefoon prima werkt met andere WIFI netwerken, denk ik dat je WIFI kanalen overvol zitten of je hebt een defect Tele2 modem. Kijk ook eens of je geen last hebt van een specifieke storingsbron, zoals magnetrons, babyfoons, LED lampen of andere 'zenders' in de buurt. Hoezo een defect Tele2 modem ????? dit is toch het Online forum !!!!! ik neem aan dat dit een foutje is. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 11 August 2015, 18:06
|
Quote Janneke schreef: Ik heb net weer contact gehad met online, nu ook geen telefoon en bekabeld internet.. Ik moet een reset uitvoeren en hopen dat het dan weer goed is.. Hoezo met een oplossing komen, elke keer moet ik maar weer resetten of van kanaal wisselen.. Waardeloos!! Dus je hebt veel meer problemen. Dan hoeven we niet meer te zoeken naar kanalen en dergelijke. Doe eens een speedtest en de postcodecheck. Staat bovenaan deze pagina in het grijze balkje. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 11 August 2015, 18:07
|
Quote Tiger schreef: Quote I R Baboon schreef: Dat is op zich goed nieuws. Als je telefoon prima werkt met andere WIFI netwerken, denk ik dat je WIFI kanalen overvol zitten of je hebt een defect Tele2 modem. Kijk ook eens of je geen last hebt van een specifieke storingsbron, zoals magnetrons, babyfoons, LED lampen of andere 'zenders' in de buurt. Hoezo een defect Tele2 modem ????? dit is toch het Online forum !!!!! ik neem aan dat dit een foutje is. Ach... Je wordt steeds ouder en ouder...... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte wegvallende WiFi verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Wifi uitbreiding | Algemeen | : 1 | 23 Jun 2020 |
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Advertentie