obey-robots.txt
19 September 2018, 23:33
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Slechte wegvallende WiFi verbinding

Janneke
Elke dag valt mijn WiFi wel meerdere keren weg, heb al meerdere keren gebeld met online maar niemand komt met een oplossing, vandaag werd ik echt klant onvriendelijk te woord gestaan en weer geen oplossing.. Wanneer gaan jullie mijn probleem nou eens echt oplossen?

Door het slechte internet heeft mijn telefoon al 15 dagen geen reserve kopie kunnen maken wn ook mijn foto bibliotheek word niet meet bij gewerkt met mijn andere apparaten..
 
data-full-width-responsive="true">
Tiger
Heb je bedraad geen probleem met uitval of alleen met wifi..
Kan zijn dat de wifi's in je omgeving storen download eens inSSIDer dan kan je zien welke wifi's in je omgeving zitten en op welk kanaal, het beste is dan om 3 kanalen er vanaf te gaan zitten of het kanaal op auto zetten.
 
Janneke
Alle kanalen al geprobeerd en auto ook al, niks helpt..
 
Tiger
Janneke schreef:

Alle kanalen al geprobeerd en auto ook al, niks helpt..

Wifi blijft dus een probleem ik mis het antwoord of je bedraad (via de kabel) wel of geen probleem hebt en een half antwoord is geen antwoord.
 
Janneke
Bekabeld soms ook problemen maar minder vaak dan de WiFi
 
Tiger
Janneke schreef:

Bekabeld soms ook problemen maar minder vaak dan de WiFi

Wat is dan de intrainwaarde van het modem en hoever zit je van de wijkcentrale ?.
 
Janneke
Zoveel verstand heb ik er niet van.. Echt geen idee
 
I R Baboon
En je telefoon heeft geen problemen op andere WIFI netwerken?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Janneke
Nee, met de vorige aanbieder geen problemen.. Hele familie heeft waardeloze WiFi op mobiel..
 
I R Baboon
Hoeveel streepjes geeft je WIFI indicator aan op je telefoon als je er vlak voor staat?
De WIFI indicator staat boven of onderaan je startscherm.

Download een WIFI app uit de store zoals bv. WIFI Analyzer
https://play.goog...&hl=nl

Je heb zulke apps ook voor IOS en Windows Phone.

Wat geeft hij aan hoe de bezetting van de kanalen zijn?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte wegvallende WiFi verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen 5 28 juni 2018, 22:55
Wifi verbinding Algemeen 2 25 februari 2018, 17:04
Wifi verbinding valt weg Algemeen 1 12 januari 2018, 21:23
Wegvallen verbinding en knipperen modem Zyxel configuratie en problemen 4 22 januari 2017, 18:25
Slome wifi Snelheid 2 05 december 2016, 16:47
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| visitor03:52:14
| Huaawei06:14:03
| Wanabo06:43:06
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update