obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
geen email voor mijn-online
renenn
Ik zou graag mijn email willen weten om in te loggen in mijn-online ik heb al 2 keer gebeld en 20eu aan bel kosten gemaakt, nu trekken jullie wel mijn abbo er al af maar ik kan niks inzien wat en hoe, ik vind dit erg slordig, en ongemakkelijk.

Ps ik heb ook in de spam map ongewenst gekeken en daar ook niks kunnen vinden.
Gewijzigd door renenn op 26 oktober 2015, 12:09
 
I R Baboon
Dat staat dat niet in de aanmeldbrief van Online?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
renenn
Nee niks alleen mijn eigen correspondetie mail @live.nl, helemaal niks van online.nl
 
I R Baboon
Ik weet niet hoe het nu is, maar in het verleden was het e-mail adres je familienaam plus voorletter(s).
Dan krijg je bv. j.devries@online.nl.
De precieze naam zie je op de welkomsbrief.
Probeer dat eens.

Maar heb je ook geen wachtwoord nodig?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
renenn

Quote

I R Baboon schreef:

Ik weet niet hoe het nu is, maar in het verleden was het e-mail adres je familienaam plus voorletter(s).
Dan krijg je bv. j.devries@online.nl.
De precieze naam zie je op de welkomsbrief.
Probeer dat eens.

Maar heb je ook geen wachtwoord nodig?
'

Precies ik heb idd ook een ww nodig, en die kan ik alleen aanvragen met het juiste email-adres en klantnummer, om een mijn-online account aan te maken, ik kan het er niet op gaan gokken.
 
Adeo
Nou Rennen, hier precies hetzelfde, en als je daar opmerkingen overmaakt via FaceBook/Online.nl dan krijg je te horen dat dit later komt.
Heb inmiddels alles in huis, bericht erbij dat je er mee aan de gang kunt gaan.
Nu de "gang" is eruit, mijn telefoon doet het niet meer en heb mijn oude modem er maar weer aangehangen en, ondanks dat mijn abbo bij KPN stop is gestopt, werkt de internet verbinding nog wel.

Het schiet vooral niet op.Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen email voor mijn-online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie