obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel
Martien Slagt
In october besloten over te stappen van ADSL naar Glasvezel, beide via provider Online. Reden om niet naar Ziggo over te stappen was dat naast nummerbehoud ook bestaande online.nl email adressen zouden kunnen meeverhuizen. Na wat telefoontjes met de helpdesk en de komst van een monteur van Reggefiber de boel aan de praat gekregen. Vervolgens ADSL opgezegd. Vreemd genoeg kreeg ik wel een paar dagen later een email van Online dat ze het betreurden dat ik had besloten het abonnement op te zeggen en de wens werd uitgesproken mij als klant te mogen behouden. Merkwaardige mail omdat ik gewoon klant blijf, alleen met de afname van een ander product. Nog wel voor de zekerheid even contact opgenomen met de helpdesk of de oude emailadressen inderdaad zouden meeverhuizen. De medewerkster (afd ADSL) zegde mij toe een dossier aan te maken waarin dat werd geregeld. Nu ADSL is afgesloten blijkt vandaag dat mijn beide Email postbussen niet meer gebruikt kunnen worden. Inmiddels helpdesk van Online (afd. Glasvezel) gebeld om dit op te lossen. Van een eerder dossier was niets bekend; er zou een nieuw dossier worden aangemaakt. Met 5 werkdagen zou er contact worden opgenomen...... Ik stel vast op basis van mijn ervaring dat Online ADSL en Online Glasvezel opereren als twee aparte bedrijven, met aparte klantnummers, die niet of amper met elkaar overleggen. Je wordt gezien als een aparte klant. Al met al een teleurstellende ervaring gegeven het feit dat het probleem nog niet is opgelost terwijl een van de adressen voor zakelijk gebruik is. Wordt vervolgd.
 
I R Baboon
Het lijkt erop dat de computerbestanden niet gekoppeld zijn bij Online.
Daarom ook de aparte klantnummers en dergelijke.

Ik adviseer je om contact op te nemen met webcare op Google+, Facebook of Twitter.
Daar zijn ze in staat om je beter en/of sneller te helpen.

Overigens moet je NOOIT gebruik maken van mail adressen van je provider voor zakelijk gebruik.
Juist om zulke problemen te voorkomen en dat je gedwongen wordt om voor altijd bij dezelfde provider te blijven.
Neem een apart e-mail account bij een mail provider of beter zelfs een eigen domein.
Alleen zo hou je de zakelijke mail in eigen hand.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Martien Slagt
Inmiddels 26/11. Na 6 dagen wachten op een telefoontje van Online vandaag schriftelijk bericht ontvangen. Dit is wel de oplossing waarop ik zat te wachten. Oude online email adressen zijn weer actief. Opgelucht want ik had het al bijna opgegeven. Aan de andere kant zou Online zichzelf (en mij als loyale klant) een dienst bewijzen door het proces van overstappen van ADSL naar glasvezel soepeler te organiseren. Scheelt ook de helpdesk een hoop tijd. Einde bericht.
 
Tiger

Quote

Martien Slagt schreef:

Inmiddels 26/11. Na 6 dagen wachten op een telefoontje van Online vandaag schriftelijk bericht ontvangen. Dit is wel de oplossing waarop ik zat te wachten. Oude online email adressen zijn weer actief. Opgelucht want ik had het al bijna opgegeven. Aan de andere kant zou Online zichzelf (en mij als loyale klant) een dienst bewijzen door het proces van overstappen van ADSL naar glasvezel soepeler te organiseren. Scheelt ook de helpdesk een hoop tijd. Einde bericht.

Kijk eens aan weer een tevreden klant zo kan het dus ook.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen Online ADSL naar Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie