obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
m101 + huawei modem digitale ramp
mjp de wit
Ik heb nu vanaf 14.00 digitale tv van online heb er precies 0 uur naar kunnen kijken er zit een verschrikkelijke storing op na de installatie en de automatische update heb er een foto van gemaaktt voor eventueel bewijs volgens mij is de ontvanger groote rotzooi en moet hij maar weer terug want zo heb je er ook niets aan huawei modem 4x gereset mocht allemaal niet helpen. Iemand misschien nog een oplossing ? foto zal denk ik niet mee gezonden worden is 1.26 mb
mjp de wit voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

data-full-width-responsive="true">
Tiger

mjp de wit schreef:

Ik heb nu vanaf 14.00 digitale tv van online heb er precies 0 uur naar kunnen kijken er zit een verschrikkelijke storing op na de installatie en de automatische update heb er een foto van gemaaktt voor eventueel bewijs volgens mij is de ontvanger groote rotzooi en moet hij maar weer terug want zo heb je er ook niets aan huawei modem 4x gereset mocht allemaal niet helpen. Iemand misschien nog een oplossing ? foto zal denk ik niet mee gezonden worden is 1.26 mb

Ik weet niet wat er fout is gegaan maar neem eerst eens contact op met de helpdesk en krijg je geen goede respons omdat het niet functioneert stel ze dan in gebreke ( aangetekend) omdat hetgeen ze geleverd hebben niet werkt.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'm101 + huawei modem digitale ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waardeloos MODEM Algemeen : 7 09 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Zyxel modem herstart regelmatig. Zyxel configuratie en problemen : 6 11 mrt 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018