Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 1 van 2: 12
|
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk
|
|
Entity |
Geplaatst op 05 October 2016, 01:52
|
Activiteit » Internet + Bellen » FRITZ!Box 7390 Berichten: 10 Lid sinds: 16 Oct 2015 |
Sinds Online hun netwerk overgezet hebben naar KPN, reset mijn verbinding elke nacht om ongeveer kwart voor 3 (heb dit een aantal dagen bijgehouden) Is iemand anders dit probleem ook opgevallen? Ik vind dit zéér irritant en een grote stap achteruit. |
|
|
Bastiaan72 |
Geplaatst op 05 October 2016, 22:03
|
Activiteit » Amsterdam » 1064CL » Internet » Huawei HG655D Berichten: 7 Lid sinds: 03 Oct 2016 |
Dit vond ik de log van mijn modem: 2016-10-05 03:10:26 Deamon Notice cwmp 1 User connect to ACS successfully 1 BOOT informed. 2016-10-05 03:10:23 Deamon Notice cms 1 WAN connection[IP:xx.xx.xx.xx,DNS server:194.134.216.6,194.134.216.70] WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 connected. 2016-10-05 03:10:23 Deamon Notice cms 1 WAN connection WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 connected. 2016-10-05 03:10:19 User Informational cms 1 DSL activate succeedLine standard:ADSL2+, Channel type:Interleaved,Upstream rate:903,Downstream rate:11006,Upstream MaxRate:0,Downstream MaxRate:18772,Upstream SNR :60,Downstream SNR :96,UpstreamAttenuation:72,DownstreamAttenuation:205,UpstreamPower:126,DownstreamPower:206 2016-10-05 03:08:43 Deamon Notice cms 1 WAN connection WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 disconnected.\x28ERROR_ISP_DISCONNECT\x29 2016-10-05 03:08:43 User Informational cms 1 DSL deactivate |
|
|
Entity |
Geplaatst op 06 October 2016, 01:45
|
Activiteit » Internet + Bellen » FRITZ!Box 7390 Berichten: 10 Lid sinds: 16 Oct 2015 |
En ja hoor, Nu net weer. je kan er zowat de klok er op gelijk zetten. Denk dat het hoog tijd is om over te stappen :-/ Gewijzigd door Entity op 06 October 2016, 02:17 |
|
|
Bastiaan72 |
Geplaatst op 06 October 2016, 08:14
|
Activiteit » Amsterdam » 1064CL » Internet » Huawei HG655D Berichten: 7 Lid sinds: 03 Oct 2016 |
2016-10-06 03:04:23 User Informational cms 1 DSL activate succeedLine standard:ADSL2+, Channel type:Interleaved,Upstream rate:776,Downstream rate:10525,Upstream MaxRate:0,Downstream MaxRate:18784,Upstream SNR :120,Downstream SNR :103,UpstreamAttenuation:72,DownstreamAttenuation:205,UpstreamPower:125,DownstreamPower:211 En daarbij krijg ik maar Downstream rate:10525 terwijl Downstream MaxRate:18784 is en ik een tot 30Mbs abbonnemt heb. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 11 October 2016, 11:56
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ik had dat ook een tijdje geleden met mijn Fritz. Random sync loss zonder aanwijsbare oorzaak. Met het modem van de provider was er geen probleem, alleen met de Fritz. Oplossing lag in het terugzetten van de vorige DSL software in de Fritz. In Internet -> DSL information, tabje Line Settings kan je 'Use previous DSL version' aanvinken. Dat werkt nu prima. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Entity |
Geplaatst op 15 October 2016, 00:24
|
Activiteit » Internet + Bellen » FRITZ!Box 7390 Berichten: 10 Lid sinds: 16 Oct 2015 |
Update: Ik weet niet of het komt door de klacht die ik Online gestuurd heb, aangezien ik er geen antwoord op heb gehad, maar in ieder geval: - Vooralsnog geen dagelijkse resets meer! - Download snelheid is weer wat het was voor de overstap (~14 Mbit) Ook grappig overigens, een paar dagen nadat ik die klacht verzonden had, kreeg ik een meneer van de post aan de deur met een pakje voor me van Online: een Zyxel modem (waar ik dus niks mee doe want mijn Fritzbox is prima) |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 22 October 2016, 05:26
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Sluit het ander modem eens een nachtje aan. Misschien krijg je nog een verbetering?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Entity |
Geplaatst op 01 November 2016, 01:51
|
Activiteit » Internet + Bellen » FRITZ!Box 7390 Berichten: 10 Lid sinds: 16 Oct 2015 |
en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg. Ik heb het helemaal gehad met deze provider. Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff.. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 01 November 2016, 05:29
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Online vernieuwd 1 keer per dag het IP adres? Bedoel je dat? Post eens de regels uit de logs
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 01 November 2016, 08:26
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Entity schreef: en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg. Ik heb het helemaal gehad met deze provider. Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff.. Om 2.42 geniet ik van mijn nachtrust dus dat probleem heb ik niet het zou wel vervelend zijn als dit in de morgen middag of avond zou gebeuren. Misschien moet je eens checken of permanent lease niet aangevinkt is als het steeds om dezelfde tijd gebeurd. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Verbinding nefit easy met ZyXEL | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 28 Jun 2018 |
Advertentie