Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
Storing Online/Kpn
|
|
Tiger |
Geplaatst op 26 October 2016, 19:41
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote GMX schreef: Ik denk dat het maar in een enkel geval om een echte wijziging in het netwerk gaat. Het lijkt er meer op dat er in de centrales andere apparatuur in gebruik is genomen, en daar wordt meteen gebruik van gemaakt om abonnementen en snelheden zoveel mogelijk te standaardiseren en het abonnementsgeld te verhogen. Als je dat nu allemaal in één keer regelt zit je als bedrijf voorlopig goed. Nieuwe klanten weten waar ze aan toe zijn, je hebt alleen wat "gezeur" van bestaande klanten. Bedrijfstechnisch valt er best wat voor te zeggen want het was natuurlijk een rommeltje, met alle erfenissen van Wanadoo, Orange etc. Foutje is alleen zo'n opschoning tegelijk te laten plaatsvinden met grote technische wijzigingen, en die wijzigingen ook nog groot aan te prijzen als "een omzetting naar het kwalitatief goede KPN-netwerk". Dan kan je de mist ingaan ....... zoals nu, met alle problemen (die vóór 5 november zullen zijn opgelost. Nee meneer de klant, u leest het goed, 5 november. Dus niet morgen of overmorgen, maar over iets minder dan twee weken!). Zouden ze die tijd nodig hebben om de omzetting ongedaan te maken? Als er toch wijzigingen in het netwerk plaatsvinden zal het waarschijnlijk even duren voordat de postcodecheck weer actueel is. Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat ondanks de erfenis van de voorgangers die jij aangeeft en die ik ook allemaal heb meegemaakt Online lang genoeg de tijd heeft gehad om zaken op orde te stellen en die hebben ze nog altijd niet want de afdelingen werken nog altijd langs elkaar heen en ik zal daar maar verder niet op ingaan ik heb lang genoeg in het bedrijfswezen gewerkt. Maar we dwalen van het pad af dus ik zet hier een punt achter. |
|
|
GMX |
Geplaatst op 26 October 2016, 19:53
|
Activiteit Berichten: 34 Lid sinds: 21 Apr 2013 |
Inderdaad, dan wordt het een heel ander verhaal dat hier niet thuishoort. Nu gewoon maar afwachten hoe en wanneer die hele berg storingen en andere technische problemen wordt opgelost. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 26 October 2016, 20:51
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik wil nog opmerken daat ik in februari tot het kpn netwerk ben overgezet en dan gelijk ben overgestapt naar een ander provider. Laatste week werd mijn verbinding overgezet tot 100Mbps downlink en ik kreeg een ander IP adres. Dus zo kan het ook. Maar indien ik het forum van deze provider kijk dan zie ik hetzelfde gebeuren als bij Online. Ik heb dus geluk gehad.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Online/Kpn', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
storing | Storing | : 1 | 14 Aug 2019 |
Advertentie