Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
online/kpn
|
|
achzo |
Geplaatst op 19 October 2016, 09:26
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 03 Jul 2013 |
Al een aantal jaren een abo bij online/orange/wanadoo en sinds een half jaar, vroeger ook wel, voortdurend storingen zoals: (extreem)langzame verbinding-tlf valt uit enz.. Een nieuwe Zyxel ontvangen ipv Huawei die geen verbetering geeft. Vanaf drie weken geleden is het heel erg geworden en ben niet de enige die hier last van heeft lees ik. Downloadsnelheid plm 10% of niets, telefoon valt gewoon uit gedurende gesprekken of de Zyxel blijft gewoon opnieuw starten. Kan geen verbinding maken denk ik. Een storing kan gebeuren, geen probleem maar dit is wel heel triest. De afhandeling/adviezen door online lezen als een comic strip. Eerst het gebruikelijke zoals: DSL kabeltje verwisselen, opnieuw starten en meer van deze onzin wat ik al drie keer heb gedaan. Het scheelt ook dat ik pas plm 30 jaren met een zogenaamde amigo/pc werk en internet verbinding, ben dus een echte beginner. Geen enkele info dat ik niet de enige ben met deze klachten. Kom er via dit forum achter dat er een algemene storing is bij online/kpn. Weer gebeld, mobiel uiteraard want de vaste lijn valt halverwege steeds uit. Ja, online kan zien dat mijn verbinding onstabiel(?) is. Zullen over twee weken een monteur sturen. Merk op dat KPN aangeeft dat er een complete storing is bij online vanaf de 13e en al eerder dan deze datum meerdere onderbrekingen. Deze info heb ik gekregen via techservice kpn via-via en dat ook online zelf aangeeft er is een storing is bij mij(en anderen). Dus wat komt die monteur bij mij doen? Nou, die komt controleren of de lijn niet goed is. Mijn broek zakt er vanaf. Een normaal bedrijf gaat failliet door dit soort overhead kosten zoals een gratis monteur voor overbodige controle sturen. Het is uitkijken met de klantenservice want die worden piss....als je dit allemaal zegt. Een andere provider is geen optie denk ik, is hetzelfde lijntje uit de muur. Het is negen uur geweest en ik ga maar weer eens bellen met mijn vrienden bij online om te vragen hoe de voortgang is. Waarschijnlijke antwoord: Ja, er staat voor u een monteur gepland. Dit zijn toch echt gebeurtenissen die het leven een stuk draaglijker en blij maken. |
|
|
achzo |
Geplaatst op 19 October 2016, 10:06
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 03 Jul 2013 |
Aanvulling op mijn eerdere. Weer gesprek met online: Online doet dus niets maar stuurt een monteur Bij contact gisteren werd mij zelfs een snelle aansluiting van 30Mb geadviseerd, zou zelfs vdsl zijn en mogelijk op mijn locatie. In mijn mail archief gedoken en online heeft al in mei 2015 mijn verbinding van 20 naar 30 veranderd, uiteraard tegen meerkosten. Een warrig verhaal dus. 30Mb of 20 kan helemaal niet bij mij volgens andere medewerker van online, max is 12 tot 15. De storingen op hun netwerk zijn bekend bij online en KPN maar online stuurt gewoon de monteur naar mij. Hoera! |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 19 October 2016, 12:25
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote achzo schreef: Aanvulling op mijn eerdere. Weer gesprek met online: Online doet dus niets maar stuurt een monteur Bij contact gisteren werd mij zelfs een snelle aansluiting van 30Mb geadviseerd, zou zelfs vdsl zijn en mogelijk op mijn locatie. In mijn mail archief gedoken en online heeft al in mei 2015 mijn verbinding van 20 naar 30 veranderd, uiteraard tegen meerkosten. Een warrig verhaal dus. 30Mb of 20 kan helemaal niet bij mij volgens andere medewerker van online, max is 12 tot 15. De storingen op hun netwerk zijn bekend bij online en KPN maar online stuurt gewoon de monteur naar mij. Hoera! Je had Online al veel eerder in gebreke moeten stellen voor de wanprestatie die ze leveren je hebt wel een abonnement TOT de max van je abonnement maar door de vele storingen die je ondervindt zouden ze op z'n minst je moeten compenseren en onderzoeken waardoor zoveel storingen hebt er natuurlijk vanuit gaand dat bij jou alles in orde is. Kijk eens op de postcodecheck internet providers welk abonnement Online jou kan bieden onder de Mb/s in het pakket staat werkelijke snelheid als je daar op klikt staat de afstand tot de wijkcentrale en ook het % snelheid wat je kan verwachten. |
|
|
Azrona |
Geplaatst op 19 October 2016, 19:04
|
Activiteit » Alles in 1 » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Heb zo te zien hetzelfde. Constant verbreken van de verbinding (duurt gemiddeld maar een of twee seconden) Af en toe DNS fout (duurt gemiddeld ongeveer een minuut) Constant lagere snelheid (voorheen 20 Mb, nu met geluk 13 Mb) Vorige week klantenservice gebeld, was inderdaad kabeltje vervangen. Nu is het hier wel een bende qua kabels (liggen er al zo'n 15 jaar), maar hier ligt het toch echt niet aan. Zeker niet als je zo de rest van dit forum bekijkt. Nu vandaag weer gebeld, maar deze keer naar nummer van die ene mail van het overzetten naar KPN netwerk. Vrouw die ik toen aan de lijn kreeg was behulpzamer. Ze zou het doorsturen naar technici die me binnen 5 werkdagen terug zouden moeten bellen. Ze zei dat het waarschijnlijk aan het modem ligt. Maar... het is dus storingen bij hun? Niet het modem dus? Lekker weer dan hoor. Misschien dan toch maar overstappen op glasvezel en andere provider. Hoewel we nu net zo'n lekker abonnement hebben waarbij we goedkoop ook op de camping tv kunnen kijken :/ |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online/kpn', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie