obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Ik stap over vanwege de storingen
Ja Ja 73%[8 stemmen]
Nee Nee 27%[3 stemmen]
Totaal stemmen : 11
 Onderwerp afdrukken
Overstappen door storingen
tuberidesnl
Ik heb al een aantal dagen storing. Vandaag ben ik overgestapt naar Ziggo. Over een paar dagen ben ik weer online en heb dan hopelijk geen storing meer.
 
arosa
Per 18 oktober 2016 heeft ook de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) zich met interessante aanbiedingen op de telecommarkt begeven, o.a. met Alles-in-1 pakketten: https://www.nle.nl/alles-in-1
 
Tiger

Quote

arosa schreef:

Per 18 oktober 2016 heeft ook de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) zich met interessante aanbiedingen op de telecommarkt begeven, o.a. met Alles-in-1 pakketten: https://www.nle.nl/alles-in-1

Ik weet niet of het verstandig is om met deze nieuwkomer in zee te gaan er zijn al problemen genoeg bij diverse providers eerst maar eens afwachten of NLE laat zien wat hij waar kan maken.
 
arosa
Afgezien van de prijs lijkt hun aanbod heel erg veel op hetgeen KPN te bieden heeft: Modem/router Experiabox V10, TV-ontvanger Arcadyan HMB2260 etc. Je zou bijna denken dat ze de KPN-installatiespullen inkopen en in een ander doosje stoppen. Ze maken, net als Online, gebruik van het "kwalitatief goede" KPN-netwerk, maar ik weet zo langzamerhand niet meer of dat wel een aanbeveling is Cool
Jammer dat NLE als energieleverancier niet zo'n goede naam heeft.
 
GMX
Droevig ..... ondanks alle narigheid met internet en telefoon gedurende de afgelopen maand wil Online over die maand toch via automatische incasso het volledige abonnementsgeld incasseren. Gelukkig heb ik alles geblokkeerd.

Voor de abonnementen die beginnen met een W-nummer: de informatie die je vindt als je met dit nummer op "Mijn Online" inlogt is verouderd! Kies bij inloggen dus niet voor "nummers die beginnen met een W" maar voor "overige nummers".
 
request
Lekker dat ze dat dan niet vermelden. Ik werd benaderd met een mooie aanbieding door een andere provider. Ik benieuwd en log in op "mijn online" en zie dat mijn contract "FREE" is en "afkoop vrij". Dus stap over. Nu melden ze van de week dat dat niet klopt !
Ja, je moet even op een andere "mijn online" site inloggen zonder klantnummer met een W, met je gegevens en daar klopt het wel. Dus ook niet, want ik heb volgens hun tot 28-2-2017 een contract voor Supersnel Internet 30Mb en op deze site staat een contract tot 2-1-2017 met ADSL 20Mb.
Wat een zooitje niets klopt hier !!! Gevalletje consumentenbond en alles stoneren dan maar ?
 
arosa

Quote

Droevig ..... ondanks alle narigheid met internet en telefoon gedurende de afgelopen maand wil Online over die maand toch via automatische incasso het volledige abonnementsgeld incasseren. Gelukkig heb ik alles geblokkeerd.


Het gaat erop lijken dat een compensatie voor de perioden met slecht/geen internet-tv-telefonie, veroorzaakt door de omzetting naar het KPN-netwerk, door Online alleen wordt verstrekt aan mensen die luid en duidelijk klagen via bijv. Klachtenkompas.nl (van de Consumentenbond) en niet aan de overige abonnees die lijdzaam afwachten tot alles weer op orde is. De automatische incasso loopt blijkbaar ongewijzigd door!
Ik hoor het graag als ik het mis heb....
 
arosa

Quote

Afgezien van de prijs lijkt hun aanbod heel erg veel op hetgeen KPN te bieden heeft: Modem/router Experiabox V10, TV-ontvanger Arcadyan HMB2260 etc. Je zou bijna denken dat ze de KPN-installatiespullen inkopen en in een ander doosje stoppen. Ze maken, net als Online, gebruik van het "kwalitatief goede" KPN-netwerk, maar ik weet zo langzamerhand niet meer of dat wel een aanbeveling is....
Jammer dat NLE als energieleverancier niet zo'n goede naam heeft.


Het blijkt dat NLEx inderdaad zaken doet met KPN voor wat betreft een groot deel van de installatiespullen. Daarnaast nemen ze het totale TV-pakket van KPN over, dus alle kanalen en alle kanaalnummers zijn identiek aan die van KPN.
Voor mij voldoende reden om Online op te zeggen en volgende maand over te stappen naar NLEx. Inderdaad een beginnend provider, en inderdaad, je moet maar afwachten hoe het gaat lopen, maar slechter dan Online is niet meer mogelijk!
 
Roroko
Ik ben ook overgegaan naar NLEx, over een maand kan ik het aansluiten.
Ik ben benieuwd.Smile
 
Roroko
Alles geïnstalleerd van NLE en alles werkt perfect, zeker een aanrader.Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen door storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 Algemeen : 7 01 dec 2017
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid : 6 30 apr 2016
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel Email : 4 26 nov 2015
Advertentie