Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
digitenne via online
|
|
Anglo |
Geplaatst op 23 February 2017, 09:49
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 19 Dec 2014 |
beste leden, heb een andere tv-kast gekregen dus moest alles even worden afgesloten nu heb ik het digitenne-kastje weer aangesloten en zie bij de EPG pagina links en rechts een witte balk, verder is het scherm blauw met zwarte tekst mijn vraag: waren die witte balken (links en rechts van het beeld) er eerder ook of heb ik aan een of ander knopje gezeten waardoor dit is ontstaan? horen de witte zij-balkjes niet in beeld maar moet het hele scherm blauw zijn dan heel graag een tip om dat weer zo te krijgen..... groet van anglo |
|
|
Anglo |
Geplaatst op 23 February 2017, 10:23
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 19 Dec 2014 |
als iemand met net zo'n digitenne-kastje van online even kan kijken of dit zo hoort? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne via online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie