obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl
amplif1er
Goeiendag allen...

Sinds kort tv en internet via online.nl via Adsl (zyxel modem en mz-101 decoder).
Tot mijn verbazing heel slecht beeld op mijn 49inch uhd tv terwijl de decoder ingesteld staat op 1080i. Andere invoerbronnen zoals netflix en youtube zien er wel prachtig uit als de bron 1080 beeldpunten bevat.
Nou kom ik er dus achter dat enkel kanaal 19 (disney hd) en kanaal 264 (penthouse) een hd icoontje in de tv gids achter de zendernaam hebben staan en alle andere kanalen zoals npo1 etc niet terwijl ik 24 hd zenders hoor te hebben. Kanaal 19 is dan ook haarscherp zoals het hoort te zijn. Maandag maar de helpdesk bellen. Ik kan nergens iets zelf hieraan veranderen zo te zien...fabrieksinstellingen terugzetten mocht niet baten...
Gewijzigd door amplif1er op 20 mei 2018, 00:31
 
amplif1er
Tja..Pinksteren.. wordt dus vervolgd...
 
amplif1er
Was idd fout aan hun zijde... nu heb ik netjes de beloofde HD kanalen en het beeld is hierdoor nu perfect. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie