obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Firmware update voor modem?
satfrx
LS,

In een recente nieuwsbrief stond informatie over nieuwe firmware. Er stond een mooi plaatje bij van een Zyxel modem maar verder geen informatie.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan die update kan komen?

Ik mis nu een knop met VOIP informatie (ik wil graag kijken welke activiteiten er geweest zijn i.v.m. spooktelefoontjes op de factuur)

Ik heb geen idee of die knop er in de update in zit, bij Tweak gebruikers staat die knop er wel tussen. Hoe dan ook, Online geeft in de nieuwsbrief van juni aan dat er nieuwe modem software is maar ik kan er niets van terugvinden.

Heeft iemand hier enig idee?

gr. Edwin
 
mountainmaster
Dat zou vanzelf moeten gaan zodra Online die update beschikbaar stelt. Je kan misschien proberen om het modem uit en weer aan te zetten om dit te versnellen.

Ik heb zelf pas een gloednieuw Zyxel modem ontvangen dus ik vermoed dat die al de nieuwe firmware heeft. Mijn firmware versie is 1.00(AASL.0)C1 en VOIP knoppen zijn inderdaad aanwezig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update voor modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie