Onderwerp bekijken
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding
|
|||
SuskeTeflon |
Geplaatst op 04 december 2018, 18:51
|
||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 26 feb 2012 |
een week geleden heb ik er voor gekozen om het alles in 1 basis pakket te nemen van Online. Op 30 november deze melding ontvangen: Bevestiging oplevering Beste ...... Uw Basis HD Plus is actief! Wij wensen u veel gebruiksplezier. Niks werkt. de interactieve ontvanger geeft melding dat ik de smartcart moet aandrukken en er staat een canal digitaal logo op de ontvanger. Dit gemeld bij Online, die in eerste instantie aangeeft, dat dit geen melding is van online. Dus ben er vanuit gegaan dat er bij mij wat fout zit. Na een dag van testen op andere tv's, hard resets etc, nog geen steek verder. vanaf de 30e al in contact met online over dit probleem, maar hebben tot nu toe nog geen oplossing. Eergisteren melding gekregen dat er een monteur langs zou komen. Vanmiddag kreeg ik op de chat van online te horen dat de monteur gecancelled is. Het probleem zou niet door een monteur opgelost kunnen worden. Ondertussen zo'n 8 verschillende personen van online op de chat gehad. Allemaal met verschillende antwoorden. Ook de TV app geeft melding dat ik een onbekende gebruiker ben, terwijl ik voor inlog dezelfde inlog mailadres en wachtwoord gebruik. Is er hier iemand die me concreet een oplossing kan geven ? |
||
|
|||
Lutz |
Geplaatst op 05 december 2018, 21:05
|
||
![]() Beheerder ![]() Donateur ![]()
Lid sinds: 10 aug 2011 |
Wat werkt dan nu wel en wat werkt niet? Gebruik je het modem van online?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
||
|
|||
SuskeTeflon |
Geplaatst op 06 december 2018, 20:02
|
||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 26 feb 2012 |
Bedankt voor je reactie. Sinds gisterenmiddag werkt alles opeens. Zowel interactieve Tv als app. Alleen bellen gaat niet. Hier heb ik net een melding van gemaakt op de chat. Het antwoord wacht ik even af. | ||
|
|||
Lutz |
Geplaatst op 07 december 2018, 05:53
|
||
![]() Beheerder ![]() Donateur ![]()
Lid sinds: 10 aug 2011 |
Dat komt zeker goed...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
||
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 nov 2019 |
Fritzbox 7390 valt steeds weg | Eigen modem configuratie en problemen | : 8 | 03 aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 jul 2019 |
Overgestapt maar nog geen internet en tv | Opleveringsproblemen | : 8 | 04 jul 2019 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 dec 2018 |