obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wie kan mij helpen??
M4rc3ll0s
Heej,

Ik en mijn broertje hebben een spel gekocht om samen online te spelen. Hier bij moet je inloggen op 1 host. Maar dit kan niet want dan moeten 2 computers op 1 ip.

Dus mijn vraag is zou dit op de 1 of andere manier toch kunnen?

(btw dit is een omzetje)
http://www.colddot.nl/setting.jpg
M4rc3ll0s voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Wanabo
Met een beetje mazzel werkt het volgende,....

Een PC maakt gebruik van een proxy en de ander niet. Door de proxy krijgt die pc een ander ip adres. Als je mazzel hebt dan ziet de server dit proxy ip en niet het echte ip. Je hebt dan in feite twee verschillende ip adressen geregeld.

de proxy is proxy.wanadoo.nl poort 8080
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Optimist

Quote

Wanabo schreef:
de proxy is proxy.wanadoo.nl poort 8080

Doet die proxy het bij jou? Ik krijg:

ERROR
The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://nu.nl/

The following error was encountered:

* Access Denied.

Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is webmaster.
Generated Sat, 13 Jan 2007 13:22:40 GMT by proxy.wanadoo.nl (squid/2.5.STABLE10)


Optimist
 
Lizard
Hmmm, vaag. Ik kan die proxy nl. wel gewoon gebruiken.

http://www.showipaddress.com/ laat dan ook het ip adres van de proxy zien, nl. 194.134.193.16.

Lukt proxy.orange.nl wel?

Anders staat er misschien nog iets niet goed door je eerdere reverse dns probleem.
 
mesa57
Ik heb daar al eens contact over gehad met Orange.
Ze snappen het daar ook niet.
Het lijkt erop dat nieuwe gebruikers geen toegang hebben tot de proxy (zowel de wanadoo als de orange proxy).
 
Wanabo
Ja die proxy werkt nog bij mij! De orange proxy in het verleden niet, maar heb het net getest en die werkt ook! Geeft hetzelfde ip als de proxy van wanadoo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard

Quote

Hier bij moet je inloggen op 1 host. Maar dit kan niet want dan moeten 2 computers op 1 ip.

Zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp het probleem niet goed en de oplossing van de proxy ook niet.
Ik zie er een router tussen getekent, en je hebt uiteraard de Livebox ook nog (maar ook met alleen een Livebox blijft dit hetzelfde).
Je interne ip's worden namelijk omgezet naar 1 extern ip adres.
Dan heb je toch 2 computers op 1 ip? Of bedoel je dat er ook inkomende poorten nodig zijn ofzo?

Greetings, Richard.
 
mesa57
@richard : ik heb ff zitten googlen, maar het probleem is waarschijnlijk dat de gameserver slechts 1 ip accepteert (zelfs als de poorten verschillend zijn). Een proxy zou dan idd een oplossing zijn.
 
Richard
@Mesa: Ja, maar daar schrijf ik net over. De gameserver -krijgt- toch ook slechts 1 ip? Da's het externe ip van de gamers.
Of bedoel je dat de gameserver slechts 1 login per ip adres toestaat? Want in dat geval kan ik het me voorstellen.

Greetings, Richard.
 
Optimist

Quote

Lizard schreef:
Lukt proxy.orange.nl wel?

Nee, ook niet! Misschien dat de proxy op IP adres filtert, en zijn er nieuwe IP adressen in gebruik genomen die zowel geen toegang hebben tot de proxy als geen reversed DNS entries hebben. Hmmm...

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie kan mij helpen??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Wie kan me helpen. DSL lampje gaat niet branden. Frequently Asked Questions : 10 11 jan 2013
wie kan mij helpen Eigen modem meer apparaten aansluiten : 36 24 nov 2011
wie kan me helpen? Algemeen : 10 21 jul 2010
Wie kan mij helpen? Algemeen : 2 15 okt 2008
Advertentie