obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
wie kan mij helpen
kleineman
wie kan mij help,ik heb een modem huawei HG655d en ik wil daar graag mij server aan sluiten hoe moet ik dat doen en dat alles werk ????
 
kleineman
ik heb een home server en daar wil ik alles mee doen ik wil daar film op draaiƩn en zo ik heb het gedaan maar hij kan de router niet vinden ik weet nu niet wat ik verkeer doet

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 19 2011 11:01:40:
ikheb gedaan wat je zei maar het zeg nu dat hij de ip van de router er niet is

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 19 2011 12:24:23:
wat moet ik daar in vullen IP-adres extern systeem
Gewijzigd door kleineman op 19 november 2011, 12:24
 
kleineman
ik heb het gedaan ik zie dat ip-routing is niet ingeschakled is hoe krijg ik die wel ingeschakeld ????
Gewijzigd door kleineman op 19 november 2011, 14:48
 
kleineman
sorry mar ik ben een leek met zulke dingen hoe doe ik dat dat heb ik nooit gedaan leg mij dat even uit hoe ik dat moet doen wat ik heb een huawei HG655d

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 20 2011 12:31:36:
kan je mij helpen daar mee ik ben daar een leek in ik weet niet hoe ik dat moet doen

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 20 2011 21:13:59:
RonEnzo kan je mij verder helpen daar mee hoe ik mij modem in moet stellen wat ik ben daarmee een leek ik help mij even
Gewijzigd door kleineman op 20 november 2011, 21:13
 
kleineman
ja ik wil ook op afstand naar film kijkken en zo
 
kleineman
de bedoeling is dat ik alles doen kan film kijkken en muziek delen met mijn familie en bestanden dat is de bedoeling ik weet niet hoe ik het doen moet met de modem die ik hebte huawei GH655d dat is .daar ben ik een leek in te stellen van de modem verder zoek ik wel weer uit
 
I R Baboon
Er is een nieuw topic/handleiding op de poorten te openen op de Huawei.
Misschien helpt dat. -> Het grote Huawei poort openen topic
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kleineman
waar kan ik die vinden die handleiding ik heb het gevonden kijken dat het mij lukt
Gewijzigd door kleineman op 21 november 2011, 07:10
 
kleineman
wat is port forwarting ?????
 
I R Baboon
Port forwarding is Engels voor poorten doorsturen. Hetzelfde als poorten openen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wie kan mij helpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Wie kan me helpen. DSL lampje gaat niet branden. Frequently Asked Questions : 10 11 jan 2013
wie kan me helpen? Algemeen : 10 21 jul 2010
Wie kan mij helpen? Algemeen : 2 15 okt 2008
Wie kan mij helpen?? Livebox configuratie en problemen : 18 18 jan 2007
Advertentie