Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Betalen per minuut?
moonwalk
Sinds juli 2006 heb adsl family + telefonie.
dwz. betaal voor vaste nrs. enkel starttarief geen tijd.

nu krijg ik een folder in de bus waarop te lezen is dat je ook voor vaste nrs 2.5 cent/min. betaal. (zie ook orange.nl)

ik vraag me af, als het abonnementsjaar om is of ik dan ook moet gaan betalen per minuut?

iemand idee?

Lizard
Nee, er zijn 2 soorten telefonie abonnementen.
Telefonie totaal en Telefonie basis.

Zie ook http://www.orange.nl/vaste_telefonie/tarieven/

Bij totaal heb je alleen de starttik en bij basis betaal je per minuut.

Richard

ik vraag me af, als het abonnementsjaar om is of ik dan ook moet gaan betalen per minuut?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Toen wij ons internet namen, was er een aanbieding. Bij mij was dat 27,50 voor het eerste jaar en daarna 29,95 per maand.
Er stond nergens bij dat na een jaar de tarieven zouden wijzigen.

Sinds een paar maanden hebben ze nu die telefonie gewijzigd en blijven er zoals Lizard al aangeeft slechts 2 soorten telefonie abonnementen over.
De Telefonie Totaal is enigszins vergelijkbaar met wat wij hebben, doch is een stuk duurder.

Echter... wij (jij en ik en nog een hoop anderen) hebben echter een contract afgesloten. Komt daar een wijziging in, dus ook v.w.b. telefoniekosten, dan zal men ons daar tijdig schriftelijk van in kennis dienen te stellen.
Gebeurt dat niet dan blijven wij ons telefoon abo houden. Krijgen we dan toch de grotere kosten voor onze kiezen, dan hebben wij het recht met ingang van onmiddellijk het abonnement te beƫindigen als we het daar niet mee eens zijn.

Doch ik vermoed dat ze de "oude" contracten gewoon zullen laten doorlopen zonder wijziging.

Greetings, Richard.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Betalen per minuut?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geld om te betalen, en geen internet Klacht over Online : 20 16 Aug 2015
Geen ISRA aansluiten maar wel betalen Klacht over Online : 12 29 Jan 2015
Geen levering, maar wel betalen? Algemeen : 1 06 Mar 2012
geen klant meer maar nog steeds betalen ? Helpdesk : 1 29 Mar 2010
Advertentie