Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
router
|
|
marco |
Geplaatst op 16 April 2006, 16:23
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
ik heb een vraag kan ik een router op de livebox aan sluiten zoja kan iemand me meer info geven |
|
|
Richard |
Geplaatst op 16 April 2006, 17:01
|
![]() Activiteit ![]() » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Ja dat kan, maar als je dan de wan poort gebruikt koppel je feitelijk 2 routers achter elkaar want de Livebox is ook een router. Dan kan wat probleempjes teweeg brengen, extra instellingen voor bijv. port-forwarding. Je kunt de router ook als switch gebruiken, dan sluit je de livebox gewoon aan op een van de switchpoorten van de router en de pc's op de andere switchpoorten. Ligt er dus maar aan wat je wilt. Greetings, Richard.
|
|
|
marco |
Geplaatst op 19 April 2006, 14:35
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
bedankt ![]() ![]() |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 19 April 2006, 19:31
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1763 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Een zoek opdracht op dit forum brengt uitkomst ![]() http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=9#post_12 Gewijzigd door Wanabo op 08 July 2006, 22:26 |
|
|
Vlokjesman |
Geplaatst op 19 April 2006, 21:06
|
![]() Activiteit ![]() » Wijzen komen uit het Oosten. Berichten: 108 Lid sinds: 11 Apr 2006 |
zou het leuk zijn als ik zou zeggen ... geen support! ![]() *grapje* Wel controleren of DHCP uit staat... dit hoeft niet altijd maar is wel nodig in sommige gevallen. Ik ben ijdel. I know I am!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
zakelijke PC - Router gaat op standby | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 16 Feb 2020 |
Vpnnord via 2e netgear router | Algemeen | : 1 | 15 Jul 2019 |
Oude router als access point | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 3 | 30 Oct 2018 |
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router | Algemeen | : 3 | 27 Oct 2018 |