obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
router
marco
ik heb een vraag kan ik een router op de livebox aan sluiten zoja kan iemand me meer info geven
 
Richard
Ja dat kan, maar als je dan de wan poort gebruikt koppel je feitelijk 2 routers achter elkaar want de Livebox is ook een router. Dan kan wat probleempjes teweeg brengen, extra instellingen voor bijv. port-forwarding.

Je kunt de router ook als switch gebruiken, dan sluit je de livebox gewoon aan op een van de switchpoorten van de router en de pc's op de andere switchpoorten.
Ligt er dus maar aan wat je wilt.
Greetings, Richard.
 
marco
bedankt SmileWink
 
Wanabo
Een zoek opdracht op dit forum brengt uitkomst Wink

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=9#post_12
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:26
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Vlokjesman
zou het leuk zijn als ik zou zeggen ...

geen support!

Pfft


*grapje*

Wel controleren of DHCP uit staat... dit hoeft niet altijd maar is wel nodig in sommige gevallen.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie