Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Pagina 2 van 2: 12
|
Vraagje over abbo van orange
|
|
nightwing |
Geplaatst op 30 March 2007, 19:39
|
Activiteit » chasing the guy above me ; ) Berichten: 77 Lid sinds: 20 Apr 2006 |
Quote Die heb ik zojuist gehad: opzegging van uw aanvullende dienst ons kenmerk: pcVAS Geachte heer XXXX, U heeft aangegeven uw VOICE abonnement van Orange te willen opzeggen. Natuurlijk vinden wij het jammer dat u tot dit besluit bent gekomen. uw contract Uw VOICE abonnement loopt door tot 30/04/2007. Hierbij houden wij rekening met een contractsperiode van twaalf maanden en een opzegtermijn van één kalendermaand. telefonie Als u Telefonie heeft opgezegd, dan ontvangt u kort voor de beëindigingsdatum nog een tweede e-mail met daarin belangrijke informatie. ongedaan maken Als u de opzegging ongedaan wilt maken, is één telefoontje met onze klantenservice via nummer 0900 0134 (€ 0,50/min) al genoeg. U kunt uw abonnement zelfs tot 90 dagen na afsluiten opnieuw activeren. Uw abonnement en e-mailadres bewaren wij gedurende deze periode. heeft u nog vragen? Ga naar onze online klantenservice. Of bel onze ADSL klantenservice via nummer 0900 9515 (€ 0,20/min). Als u belt, vragen wij u uw klantnummer in te toetsen. Wij kunnen u dan beter helpen. Bel voor overige abonnementen via nummer 0900 0134 (€ 0,50/min). Met vriendelijke groeten, Orange Nederland Breedband BV high speeds will never end.........
|
|
|
Optimist |
Geplaatst op 30 March 2007, 19:52
|
Donateur » Diemen - The Netherlands Berichten: 376 Lid sinds: 11 Dec 2006 |
Ik was al een beetje verbaasd over dit verhaal omdat ik ook makkelijk van telefonie af kon komen, tijdens het abonnement! Ik denk dat Orange daar niet echt moeilijk over gaat doen, want het risico is inderdaad levensgroot dat mensen overstappen als je ze dwingt een abonnement te beeindigen en dan weer aan te gaan! Immers, als je naar een andere provider zou overstappen, dan heb je helemaal geen 'wachttijd' of zo. Optimist |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 30 March 2007, 21:51
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Dank voor dit precedent. Het antwoord dat ik kreeg was een stuk minder duidelijk; ik heb het gelezen alsof het enkel aan het eind van de huidige contractperiode kon: Quote Wat is de procedure die ik moet volgen om enkel het Telefonie deel van mijn abonnement op te zeggen? U kan ons schriftelijk op de hoogte stellen, of bellen met 0900-9515 (afdeling opzeggingen) Uw contract voor telefonie loopt tot: 31/01/2008 edit: misschien was mijn vraag ook niet expliciet genoeg. Het voordeel van de twijfel dan maar. Gewijzigd door rrozema op 30 March 2007, 21:53 |
|
|
Richard |
Geplaatst op 30 March 2007, 23:42
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote ik heb het gelezen alsof het enkel aan het eind van de huidige contractperiode kon: Ja correct, dat is bij Nightwing dus ook het geval, er is hier dus geen sprake van een precedent, zijn contract loopt namelijk tot 30-4-2007 en zoals je kunt zien wordt dan ook pas de telefonie stopgezet. Dus jij zult inderdaad moeten wachten tot 31/01/2008. Of liever gezegd 1 maand daarvoor (minimaal) omdat er een maand opzegtermijn is. Greetings, Richard.
|
|
|
jan groen |
Geplaatst op 31 March 2007, 08:04
|
Activiteit » Arnhem Berichten: 55 Lid sinds: 23 Apr 2006 |
Ik heb ook mijn telefoon eruit gedaan. Ik had dit per brief aangegeven. Ik werd toen gebeld met wat ik met mijn gewone ADSL wilde doen want ze hadden een mooie aanbieding. Als ik mijn ADSL zou verlengen zonder tel dan zou ik voor het aankomende jaar €19,95 hoeven te betalen. Ik ben hierop ingegaan omdat de verbinding opzich prima voldoet. Ik wacht alleen nog oop een shriftelijke bevestiging. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over abbo van orange', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Na update abbo nog steeds ADSL2+ | Snelheid | : 52 | 13 Mar 2015 |
fiberfast abbo | Klacht over Online | : 15 | 09 Dec 2013 |
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl | : 21 | 27 Jul 2012 | |
Algemene voorwaarden Orange | Wat verandert er? | : 5 | 21 Nov 2011 |
Orange ADSL basis instellingen | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 29 Dec 2010 |
Advertentie