Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
verbinding uit aan uit aan
|
|
bulldogsrotterdam |
Geplaatst op 30 November 2014, 07:17
|
Activiteit » Rotterdam » 3076TJ » Internet » Huawei HG655D Berichten: 13 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Sinds vandaag is het weer bont, dan wel dan geen verbinding en de servicedesk om dit te melden is dicht....geen storingen volgens de site, maar heb het idee dat dit niet goed bijgewerkt word. modem al uit en weer aan gedaan, maar dit mocht niet baten. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 30 November 2014, 11:24
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Het ligt er aan welke verbinding je hebt draadloos of via de kabel ?????. Heb je via de kabel geen verbinding zou je het modem een hardreset kunnen geven. En via wifi (draadloos) zou je een probleem kunnen hebben dat er te veel draadloze verbindingen in je omgeving zitten die je signaal verstoren waardoor je geen verbinding krijgt. Als het laatste het geval is zou je het programma inSSIDer kunnen gebruiken (downloaden) om te zien hoeveel wifi gebruikers in je omgeving zitten en op welk kanaal en het programma is gratis. Je kan dan je kanaal wijzigen of op auto zetten maar heb je helemaal geen verbinding kan je natuurlijk niet downloaden maar moet je toch contact opnemen met de helpdesk. |
|
|
bulldogsrotterdam |
Geplaatst op 30 November 2014, 14:29
|
Activiteit » Rotterdam » 3076TJ » Internet » Huawei HG655D Berichten: 13 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Wifi en bekabeld doet het niet, na vanmorgen heeft hij het een tijdje goed gedaan maar nu ligt tie er wwer uit, zit nu op mijn gsm internet |
|
|
bulldogsrotterdam |
Geplaatst op 30 November 2014, 14:53
|
Activiteit » Rotterdam » 3076TJ » Internet » Huawei HG655D Berichten: 13 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Nu doet hij het weer, maar geregeld zie je de lampjes ineens weer knipperen en de telefoon is dan ook rood...en soms zie je sommige verbindingen helemaal niet meer ook niet knipperend...ligt echt aan de verbinding, had de servicedesk al gebeld maar die zitten er vandaag niet. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 01 December 2014, 16:30
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Je had de modem al uit en aan gedaan maar had je ook een hardreset gedaan van de modem ?????. |
|
|
bulldogsrotterdam |
Geplaatst op 01 December 2014, 16:43
|
Activiteit » Rotterdam » 3076TJ » Internet » Huawei HG655D Berichten: 13 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Nee dat nog niet, zal het vanavond even doen, vanmorgen lag hij er weer uit....zo doet hij het uren goed en dan ineens begin alles weer uit te gaan en /of te knipperen |
|
|
bulldogsrotterdam |
Geplaatst op 01 December 2014, 16:44
|
Activiteit » Rotterdam » 3076TJ » Internet » Huawei HG655D Berichten: 13 Lid sinds: 07 Jul 2014 |
Hoor net van mijn man dat hij een hard reset vandaag heeft gegeven maar daarna toch weer problemen gehad, dus dat werkt ook niet |
|
|
xander557 |
Geplaatst op 25 December 2014, 10:18
|
Activiteit » 's-Heerenhoek » Internet » ZyXEL, ook modem » TV Basis Berichten: 7 Lid sinds: 17 Dec 2014 |
Bij mij precies hetzelfde, de verbinding val sowieso bijna elke nacht weg, overdag ook regelmatig uitval van verbinding. Modem een harde reset geven is het enige dat helpt, ik haal de stroom er even af. Vroeger toen het nog Wanadoo was, en daarna Orange en toen Online waren er nooit storingen. Ik heb toen op zijn best 10 minuten storing gehad in jaren tijd. Het lijkt wel alsof de techniek alleen maar verslechterd is in die jaren, wat ik me echt niet kan voorstellen |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 25 December 2014, 11:31
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Zelf heb ik ook eens een periode gehad waarin ik veel uitval van de verbinding had. Ik kreeg een tip van Lutz om te checken of de leasetime wel op permanentlease stond. Dus als je ook regelmatig uitval hebt komt dat misschien omdat de lease time op 1 dag staat dus ik zou zeggen check even in je router (bij mij was dat de Huawei) bij LAN DHCP server of de DHCP looptijd of de permanentlease aangevinkt is. Bij mij had dat het resultaat dat de uitval niet meer voorkwam. . Tevens wens ik bij deze een ieder hele fijne dagen en een voorspoedig Nieuw jaar. |
|
|
xovox |
Geplaatst op 25 December 2014, 11:55
|
Activiteit » velp » 6828ak » Internet » Huawei HG655D Berichten: 4 Lid sinds: 06 Dec 2013 |
Heb je toevallig windows 8 ? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding uit aan uit aan', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Verbinding nefit easy met ZyXEL | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 28 Jun 2018 |
Advertentie