Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Pagina 2 van 2: 12
|
Betaal ik wel of niet voor modem?
|
|
CnC |
Geplaatst op 30 September 2013, 22:08
|
Activiteit Berichten: 124 Lid sinds: 05 Jul 2013 |
Quote sovanzomeren schreef: Bedankt voor je antwoord CnC. 50 euro dus voor een kapot modem zucht... Ik zal de klantenservice bellen. Ik weet bijna zeker dat, als je vriendelijk het gesprek in gaat, de helpdeskmedewerker je wel matst en/of zijn uiterste best zal doen om diegene die hier het eindoordeel over heeft te overtuigen je te matsen. |
|
|
sovanzomeren |
Geplaatst op 01 October 2013, 12:25
|
Activiteit » Internet » Huawei HG655D Berichten: 11 Lid sinds: 18 Sep 2013 |
Zojuist van de telefoon met de Online klantenservice. Alles uitgelegd en gelukkig ik hoef het modem niet terug te sturen. Er zijn ook geen kosten aan verbonden. De medewerker was zeer vriendelijk en gaf toe dat tijdens het omruilen er tegen mij niet vertelt is dat ik het oude modem moest terug sturen. Dit was ook niet de eerste keer dat dit gebeurde wist hij te melden. Een plusje erbij voor Online. |
|
|
matara |
Geplaatst op 02 October 2013, 18:42
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 02 Oct 2013 |
Als het abonnement beëindigd wordt, dan dient het modem retour gezonden te worden. Normaal hoeft het modem niet retour als er een defect is, maar momenteel valt op dat de modems wel erg vaak een defect vertonen, dit wil online onderzoeken. Het is namelijk nogal vreemd dat het modem zo vaak en zo snel een defect vertoond en het is wel de bedoeling dat men een goed product ontvangt die niet om de haverklap problemen geeft. Vraag niet om cisco apparatuur, want daarvoor is het abonnementsbedrag gewoon te laag. Wel is het de bedoeling dat de apparatuur kwa kosten binnen de verwachting valt kwa levensduur en dat is zeker wel een aantal jaar en niet een paar weken/maanden. |
|
|
CnC |
Geplaatst op 02 October 2013, 20:39
|
Activiteit Berichten: 124 Lid sinds: 05 Jul 2013 |
Quote matara schreef: Als het abonnement beëindigd wordt, dan dient het modem retour gezonden te worden. Normaal hoeft het modem niet retour als er een defect is, maar momenteel valt op dat de modems wel erg vaak een defect vertonen, dit wil online onderzoeken. Het is namelijk nogal vreemd dat het modem zo vaak en zo snel een defect vertoond en het is wel de bedoeling dat men een goed product ontvangt die niet om de haverklap problemen geeft. Vraag niet om cisco apparatuur, want daarvoor is het abonnementsbedrag gewoon te laag. Wel is het de bedoeling dat de apparatuur kwa kosten binnen de verwachting valt kwa levensduur en dat is zeker wel een aantal jaar en niet een paar weken/maanden. Het nieuwe beleid sinds september is dat bij defecten de modems ook retour moeten. Enerzijds om storingen te onderzoeken en anderzijds omdat er helaas klanten tussen zitten die de modems verzamelen en bijv. verkopen op marktplaats. Met als extreem geval iemand die in zijn herenhuis mbv 12 modems een dekkend wifi-signaal probeert te krijgen. Hoe dan ook, ga er vanuit dat bij zowel beëindiging als een omruil het oude apparaat retour moet. Je kunt in deze situatie beter een "Ja, tenzij"-mentaliteit hanteren. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Betaal ik wel of niet voor modem?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Advertentie