Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.
|
|
Lutz |
Geplaatst op 27 July 2015, 17:04
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Wat is dan je postcode?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 27 July 2015, 17:43
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Je moet bedenken dat zulke gegevens uit een database komen. Daar kunnen ook fouten in zitten. Het beste is vaak om je telefonische te informeren wat mogelijk is. Ik kom tot het volgende: Van belang is dat je nummercentrale 3829 meter van je vandaan is. Dan kan prima overeen komen met die 10 Mbit/s. Zoals het nu is kan Online alleen via die nummercentrale leveren. En daarom kunnen ze ook geen IPTV leveren, want je snelheid is niet hoog genoeg daarvoor. Nu zie je dat er 50 Mbit VDSL2 geleverd kan worden door KPN. Dat is uit een straatkast van een ouder type. Uit die straatkast kan alleen KPN internet leveren. Uit de nieuwste variant straatkasten kan Online wel leveren, maar dat is nog niet aan orde bij jou. Want anders had je gegevens gezien bij de "geplande upgrades". Caiway is weer een aparte partij in deze. Hun infrastructuur (glasvezel of kabel) staat helemaal op zichzelf. Je zal zelf contact moeten opnemen met Caiway om er achter te komen wat mogelijk is op je adres. Dus als TV belangrijk is en je wilt niet naar Caiway, heb je deze opties: * Digitenne (alleen SD kwaliteit en beperkte aantal zenders) * IPTV via KPN/Telfort/Xs4All * Satelliet TV via Canal Digitaal (moet je wel een schotel plaatsen). Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 27 July 2015, 18:53
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 03 Dec 2009 |
Dank je wel voor je antwoord Baboon, Ik heb al TV van Caiway, maar die kost 20 euro per maand, kijk idd weinig TV. Daarbij heb ik n 55 inch 4K tv dus SD gaat al helemaal niet, heb toentertijd digitenne gehad, maar kon niet eens een 46 inch aan. En ben daarom toen naar Caiway gegaan. Dacht dat de buren tv van Telfort hadden, maar dat had ik verkeerd begrepen, alleen internet en telefoon. Maar ik begrijp dat KPN het wel kan, dat zou mooi zijn. Daar staat ook net als bij ONLINE dat ik hier tot 50 Mbit kan halen. Dus dacht ik dat het van de KPN ook wel niet zou kloppen. Van Online kreeg ik de reden, toen ik over hun postcode check belde, (dus 50 Mbit) dat nieuwe klanten met dezelfde postcode op een nieuwe centrale aangesloten worden en ik dat zelf maar met de KPN moest gaan regelen, want Online mag dat niet doen. Maar lijk mij sterk dat een 070 nummer in een centrale van 0174 (wateringen), aangesloten kan worden. Als dat zo is, zit ik er 1,5 km vandaan. Ga toch even uitzoeken of ik dan toch overgezet kan worden en anders VDSL2 van KPN. In ieder geval hartelijke dank voor de info. Gewijzigd door Joke Den Haag op 27 July 2015, 19:04 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 July 2015, 17:46
|
Dat je als Online klant bij KPN moet gaan vragen om VDSL2 is toch wel raar. Als je geen klant van KPN bent, doen die niets voor je. Bij Online moet je daarvoor wezen. Wat een slecht advies. Maar er zijn ontwikkelingen gaande. Online heeft onlangs contracten gesloten om ook via KPN straatkasten internet aan te bieden. Of dat ook geldt voor de oudere straatkasten, weten we niet. En blijkbaar weet Online dat ook niet... In ieder geval zal dat niet voor vandaag of morgen mogelijk zijn. Ik weet niet of je nog onder een jaarcontract zit, anders eens bellen met Telfort. Of je moet geduld hebben... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 28 July 2015, 19:12
|
Verleden jaar december heb ik mijn contract veranderd, nadat ik te horen kreeg dat er voorlopig geen verandering in zou zitten. Geloof dat ik al een jaar of 7-8 Online heb. Heb in maart weer opnieuw contact opgenomen en kreeg te horen dat ik in april wel een heel pakket kon nemen. In april kreeg ik te horen dat dit niet klopte, en daarbij had ik een contract tot december, dus kon ik zo ie zo, toch nog geen pakket nemen. Lijk mij onzinnig wanneer iemand een duurder pakket neemt, om die te laten wachten tot het lopende contract is beƫindigd. Nu zag ik dat KPN behoorlijk duur is en Telfort ongeveer dezelfde prijs hanteert als Online. Wel jammer, want heb never problemen met Online en het is maar weer afwachten met Telfort. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 July 2015, 19:49
|
Dan heb je niet zoveel keus. Je moet afwachten tot je vaste contract periode is afgelopen. Anders moet je dat weer afkopen als je weggaat bij Online. Toch niet een twee jaars contract? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 28 July 2015, 23:31
|
Weet niet zeker, dacht tot eind van dit jaar. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 29 July 2015, 23:30
|
Kan je checken op "Mijn Online.nl". Als dat een tweejaarscontract is, ben je nog wel even bezig bij Online. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 30 July 2015, 07:26
|
Er staat tot begin januari 2016. Heb dan nog 2-3 maanden om naar een andere provider uit te kijken. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 30 July 2015, 12:52
|
Tegen die tijd is wellicht meer mogelijk op je telefoonlijn en kan Online misschien wel TV leveren. Gewoon eens informeren in december/januari bij Online. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie