Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 2 van 2: 12
|
Klacht internetsnelheid (50 mb volgens isp wet netneutraliteit 13 geleverd)
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 18 November 2015, 17:01
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Als je een Huawei hebt, moet je kijken bij Status -> WAN -> tab xDSL. Dan kan ik zien of je een slechte verbinding hebt of niet. Voor de rest klopt het verhaal wel van Online. Je hebt nu een combo ADSL/VDSL abonnement van Online. Als je dichtbij genoeg woont van de centrale (bij jou Hrl-Hbk), kan je VDSL2 krijgen. Maar je afstand nu is 2725 meter. En dan is alleen ADSL+ mogelijk. Nu is er wel een straatkast beschikbaar bij jouw in de buurt (Hrl-AAL). Als je omgezet wordt naar die kast, zijn veel hogere snelheden mogelijk. Zoals je kan zien is bij één lijn 100 Mbit mogelijk en bij bonding (twee lijnen) zelfs 180 Mbit. Alleen is het struikelblok voor Online dat ze je moeten overzetten. En gaat dan van een Online verbinding over naar een KPN lijn. Dat is in de praktijk hetzelfde als een compleet nieuwe verbinding aanmaken. Vergelijkbaar met een eerste aanvraag. Wat ik niet helemaal begrijp is dat ze je niet een nieuw jaarcontract aanbieden. Als je meer gaat betalen dan nu, is het altijd een upgrade. En dan zou normaal gesproken altijd mogelijk moeten zijn. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
michel7564 |
Geplaatst op 18 November 2015, 17:12
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 26 Jun 2009 |
Dit is de screenshot van de waardes. Als ze mij een nieuw contract zouden aanbieden met dan wel de goede snelheid zou ik het waarschijnlijk wel accepteren. Aangezien ik zoals eerder vermeld zeker tevreden ben over de stabiliteit van het net bij online. Kan me niet herinneren ooit eens een storing gehad te hebben zolang ik klant ben (6 jaar). Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
michel7564 voegde bij, bestand:
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 18 November 2015, 17:36
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Je intrainwaardes zien op zich prima uit. Wel zie je aan het aantal CRC/FEC fouten, dat de lijn niet helemaal 'schoon' is. Dat komt vaker voor bij langere telefoonlijnen. In hoeverre dit een probleem vormt voor je online gamen, is moeilijk te zeggen. Heb je de XBone in de DMZ gezet van de Huawei? Want ik als dat niet zo is, kan je inderdaad problemen krijgen. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht internetsnelheid (50 mb volgens isp wet netneutraliteit 13 geleverd)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) | Snelheid | : 68 | 19 Sep 2017 |
Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak | Klacht over Online | : 3 | 15 Dec 2016 |
geen 'down time' met overstapservice en ontvangstbevestiging klacht | Opleveringsproblemen | : 5 | 01 Apr 2015 |
Klacht in verband met internetsnelheid | Klacht over Online | : 16 | 22 Sep 2013 |
Klacht: Kwaliteit van OFFLINE | Klacht over Online | : 3 | 28 Feb 2012 |
Advertentie