obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Kwaliteit van Online word steeds slechter en verliest hierdoor klanten
Ja Ja 67%[2 stemmen]
Nee Nee 33%[1 stem]
Totaal stemmen : 3
 Onderwerp afdrukken
Klacht: Kwaliteit van OFFLINE
Drakeson
Ben zelf al klant sinds Wanadoo, werd Orange, werd Online,
Met wanadoo had ik nooit problemen mee en als er iets was werd he snel verholpen.
Met Orange werd de kwaliteit minder, en nu met online is het geheel HOPELOOS.

Waarom deze uiting?
Sinds een jaar geleden belde ik orange/online dat ik problemen had met de telefonie.
Ik heb namelijk een "gratis" bellen abonnement dat enkel een inbeltarief had.
Maar na zo'n 1 maand hiervan te kunnen genieten sloot mijn gesprek/telfoon randomly af en ik kon opnieuw bellen.
Na zovaak gebeld te hebben, vertelde een medewerker mij dat ik nog een "oude" modem had van orange die niet meer wordt ondersteund.
Ik zou dan een nieuw krijgen.
Een maand hierop gewacht nog steeds niet gekregen, de aanvraag was niet goed doorgevoerd. (ondertussen nog problemen met telefonie)
Zo'n 3 maanden geleden mijn modem alsnog gekregen " Huawei HG655d " .. toen BEGON pas mijn ergenissen...

Door de nieuwe modem (na een week lang bellen omdat hun de oude naar het nieuwe modem nog niet geregistreerd hadden) verlies ik regelmatig niet alleen mijn telefoon maar ook mij Internet verbinding.
i.p.v. een probleem opgelost te krijgen is er eentje bijgekomen.

WAAROM ik juist vandaag pas een klacht schrijf hierover is:
Ik werd gisteren om 8:30 gebeld op antwoord van mijn klachten/problemen, echter had ik geen tijd ivm werk en vroeg hem in de middag terug te bellen.
Ik werd pas rond 18:00 (tijdens eten) gebeld, vanwege het diner heb ik deze niet opgenomen.
Vandaag kreeg ik mooi een mail:

U schrijft dat uw internetverbinding niet goed functioneert.
Wij hebben u naar aanleiding van uw bericht u meerdere malen geprobeerd telefonisch te bereiken op verschillende dagen en tijdstippen op het nummer #######, maar helaas is het ons niet gelukt u te bereiken.

Om uw vraag te kunnen beantwoorden of uw probleem op te kunnen lossen, is telefonisch contact met een medewerker noodzakelijk en verzoeken u derhalve telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
Als u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen via dit bericht of het nummer van onze klantenservice 0900-9515 (15 ct/min). Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zondag van 8:00 t/m 22:00.

Met vriendelijke groet,
Online


ofwel Ik moet ze terug bellen tegen EXTRA kosten en ook nog de kosten van mijn mobiel omdat mijn thuistelefoon nu helemaal niet meer werkt na 5 min.
Met tegenzin gebeld;

Ik vertelde de medewerker dat ik mijn modem al (letterlijk) 100 keer een softwarematige en hardwarematige reset heb gegeven, en het loste niks op.
Vervolgens deed hij een meting op mijn modem en zei: Ik zie het probleem , je modem zoekt al 700 keer opnieuw verbiniding.
ik zal het doorgeven aan de Technische dienst.. ofwel IK zit nu nog steeds met een belabberde dienst..
En vergoedingen kon hij niet geven... zoals gewoonlijk en te verwachtten.

Waarom schrijf ik dit?
Omdat ik
1; mijn frustratie kwijt wil
2; Online wil laat weten dat dit gebeurt
3; Mensen waarschuwen die nog geen klant zijn en klant willen worden..

Wat doe ik eraan?
Als ik binnen deze week nog geen fatsoendelijk oplossing en/of vergoeding krijgen zal ik genoodzaak dit op
een commerciele manier tot het licht te brengen
en natuurlijk overstappen naar een andere provider.

Mochten mensen zijn die ongeveer dezelfde frustraties hebben hoor ik het graag.
 
Drakeson

Quote

oppie schreef:

Een alternatief voor telefonisch contact is per email. Reactie duurt wat langer maar het kost je niets. Voor met maken van een dossier is mijn ervaring dat er wel telefonisch contact dient te zijn om de nodige informatie te verzamelen en door te zetten. Dit is in jouw geval nu gebeurd. Voor een hoop mensen is het Huawei modem een verbetering ten opzichte van de Livebox. Dat in jouw geval niet zo is, is zuur. Denk dat er sprake is van een ander probleem. Mogelijk een defect modem of probleem binnenshuis (wat je zelf uit zou kunnen sluiten) of buitenshuis (wat door Online uitgesloten dient te worden).

Ik hoor vaker dat mensen een wijziging van naam koppelen aan slechte ervaringen. Het bedrijf is nog steeds hetzelfde, kantoor, groot gedeelte van de medewerkers etc etc. Dit zal dan ook echt niets met het bedrijf te maken hebben maar een technische oorzaak in jouw geval. Als er nu een dossier loopt dan verwacht ik dat er binnen een paar werkdagen een oplossing zal zijn.

Uit eigen ervaring weet ik te melden dat ik vanaf 2008 nog nooit problemen heb gehad met de verbinding. Sinds de overstap naar de Huawei is de lijn stabieler geworden wat bij de Livebox soms niet het geval was vanwege het grote gebruik en vele apparaten hier in huis (20+) en de Livebox die dat logischerwijs ook niet altijd goed aankon.


Allereerst bedankt voor je tijd en moeite om het stuk te lezen:

Een alternatief voor telefonisch contact is per email:
Dat had ik gedaan maar na 2 keer proberen (op 2 tijdstippen 08:30 en 18:00 waar men normaal gesproken kan verwachten dat men geen tijd heeft) dachten ze van laat de klant maar terugbellen.
ik had ze telefonisch vermeld dat ik de middag tijd had tussen 11:00 en 16:30 of anders de volgende dag. i.p.v. dit kreeg ik de mail.

probleem binnenshuis (wat je zelf uit zou kunnen sluiten)
Voordat ik de helpdesk bel of hun contacteer sluit ik dit altijd als eerste uit. Ik heb zelf redelijk veel ervaring in het leggen en opzetten van een netwerk.
echter krijg ik gewoon steeds een slechter verbinding van buiten. dit heb ik hun al regelmatig vermeld. Echter tot nu toe geen verbetering.

Ik hoor vaker dat mensen een wijziging van naam koppelen aan slechte ervaringen. Het bedrijf is nog steeds hetzelfde, kantoor, groot gedeelte van de medewerkers etc etc
dat begrijp ik ook, echter is het beleidt anders en ook de waarde dat men geeft met de kennis van de helpdesk. persoonlijk heb ik achter een helpdesk gezeten en ook een overname meegemaakt.
De overname kan een drastische wijziging geven binnen het bedrijf dat overgenomen is.

Uit eigen ervaring weet ik te melden...
Gelukig voor je. Maar naar mijn ervaring komt de frustraties pas wanneer je een probleem hebt dat al maanden speelt en dat het niet opgelost wordt. Ik heb een aantal keren met de fronline helpdesk gecommuniceerd en het probleem is niet opgelost, waarom laten ze me niet rechtstreeks met de technische dienst praten, zo kan ik ze precies aangeven hoe goed de verbinding is dat ik binnenkrijg.
 
I R Baboon
Gooi eens de intrainwaardes van het modem hier neer, dan kijken we eens of er daadwerkelijk een probleem is met de lijn.
Als ik je verhaal zo lees heb je last van een klapperlijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht: Kwaliteit van OFFLINE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klacht internetsnelheid (50 mb volgens isp wet netneutraliteit 13 geleverd) Klacht over Online : 13 18 nov 2015
geen 'down time' met overstapservice en ontvangstbevestiging klacht Opleveringsproblemen : 5 01 apr 2015
home.online.nl offline Webspace : 1 01 nov 2014
is dit nu online of offline? Storing : 4 27 mei 2014
Klacht in verband met internetsnelheid Klacht over Online : 16 22 sep 2013
Advertentie