obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
is dit nu online of offline?
ImNock
oke ik sta nu echt op het punt om te gaan koken ik heb online maar ben er echt zat van je kan met dit niet eens serieus gamen serieus altijd laggs en ja ik heb alle nats open ik heb al eerder contact opgenomen maar jullie fixxen het maar niet ik ben hiermee echt niet tevreden me hele focking fifa score is naar de maan ik word automatisch disconnect of met andere games zoals cs mn ping vliegt naar 800 soms wel 1800 etc en dan zeggen jullie ook dat jullie geen probleem zien ik zie heel veel mensen met het zelfde probleem op het forum.

Betaal ik voor offline?
 
Wanabo
Hier op het forum betaal je in elk geval niets! Maar ja dit is dan ook geen service van Online. Het is een particulier initiatief.

Werk je bedraad of draadloos?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tiger

Quote

ImNock schreef:

oke ik sta nu echt op het punt om te gaan koken ik heb online maar ben er echt zat van je kan met dit niet eens serieus gamen serieus altijd laggs en ja ik heb alle nats open ik heb al eerder contact opgenomen maar jullie fixxen het maar niet ik ben hiermee echt niet tevreden me hele focking fifa score is naar de maan ik word automatisch disconnect of met andere games zoals cs mn ping vliegt naar 800 soms wel 1800 etc en dan zeggen jullie ook dat jullie geen probleem zien ik zie heel veel mensen met het zelfde probleem op het forum.

Betaal ik voor offline?


Beste ImNock,
Volgens mij is dit forum toch offline voor jou want dit is al het 4e topic voor hetzelfde probleem wat jij hebt opgestart en in sommige schrijf jij nogal krasse taal die hier niet gewenst is.
Jij klaagt op de verkeerde plaats en er is al eerder aangegeven dat dit forum onafhankelijk is van Online en dat vrijwilligers proberen om leden te ondersteunen die problemen hebben maar dat MOET dan wel gebeuren op een nette manier.
Bij Tele2 had je geen problemen gaf je aan dan had je waarschijnlijk ook beter daar kunnen blijven dan stond je nu niet op het punt om te gaan koken.
Als je uit kostenoverweging weg bent gegaan heb je nu ook minder voor minder.
Toch hoop ik voor dat er een oplossing komt maar niet voor jou alleen maar voor ieder die een probleem heeft.
En tot slot wat ik al eens eerder aangaf bezint eer gij begint wat soms problemen voorkomt.
 
Wanabo
Onderwerp gesloten!
Verder in één van de door jou gestarte onderwerpen.
Lagg met het gamen. -,-
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is dit nu online of offline?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie