Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Ook mijn snelheid kwijt
knossos

Quote

Wanabo schreef:
Je neemt een product af, je betaalt ervoor en er kan niet geleverd worden. Ik zou het Orange lastig maken en eisen dat ze leveren wat ze beloven. Is er namelijk onder de grond iets niet in orde (KPN lijn) dan kun je in het vervolg bij geen enkele ADSL aanbieder meer terecht en zit je vast aan de kabel (duur).

Laat Orange het probleem maar oplossen, ze bieden je nu een uitweg die hun het minste kost.


Ik heb eens geinformeerd bij Tele2 zij gebruiken hun eigen netwerk (versatel) en zou eventueel ook een optie zijn.
 
Wanabo
Jawel, maar de koperlijntjes in de grond zijn dezelfde als waarover Orange je ADSL signaal levert. Als daar het probleem zit lost het switchen van provider niets op! Tenzij het een kabel provider is.


Trouwens ook welkom op Forum Tele2 Wink

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mesa57
Wanabo : hoe kan er dan opeens een probleem in de koperdraadjes zit met ingang van 5 december ?
 
moulin
Ook mijn snelheid is van zo´n 1880 kbps naar 300 kbps gegaan. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Wat vervelend is, is dat Orange geen idee heeft waar het door komt. Via de helpdesk krijg ik een standaard mailtje terug over de telefoonkabel die zo kort mogelijk moet zijn. Ik heb 9 maanden zonder probleem kunnen Internetten met hoge snelheid. Die is nu weg zonder dat ik ook maar iets heb veranderd aan mijn instellingen/hardware.

Mijn vermoeden is dat heen en weer mailen met Orange geen zin heeft. Ik hoop dat het snel verholpen is. Tot die tijd blijf ik deze thread volgen.
Gewijzigd door moulin op 10 January 2007, 18:16
 
mesa57
Ik denk niet dat we in dit forum er wat aan kunnen doen.
Maar ik vind het wel verschrikkelijk dat Orange zo'n laconieke houding aanmeet en dat waarschijnlijk gewoon om kostenbesparende reden.

Het enige wat ik kan zeggen is dat je moet proberen je Orange account per direct te laten beeindigen en snel overstappen op een provider die wel SERVICE in zijn klantenboekje heeft staan.

Echt niet normaal dit.
 
Bender
Heb vandaag weer gebeld met Orange. Ze gaven aan dat een meting 5 dagen duurt.. Knap.. Kan veel korter volgens mij maar goed dat zal wel aan mij liggen. De medewerker vertelde dat het kan zijn dat er een onderdeel stuk is in de centrale en/of dat misschien een kpn monteur aan het verkeerde deel heeft gezeten voor de migratie... Mooi verhaal..
Weet niet wat er precies aan de hand is maar als er steeds meer klachten komen lijkt het me een zeer onwaarschijnlijk verhaal dus.. wat ik uiteraard ook niet geloof..

De beste man wist me wel te vertellen dat door oud en nieuw ze een achterstand hadden van 2 dagen waardoor de standaard meting tijden zijn opgesschort met 2 dagen en dus ook de reparatietijden..

Denk voeg het maar toe aan de onozele dingen die ze proberen te verkopen aan hun klanten.

Groet...
 
knossos
Ik had TELE2 gebeld ivm overstappen naar hun. Toevallig kreeg ik iemand aan de lijn die technisch medewerker was geweest bij KPN. Hij adviseerde me tel.nr. 0800 407 tebellen (gratis nummer) en nogmaals de lijn te laten meten. Een second opnion is nooit weg zei deze medewerker.En jawel hoor er zijn wat errortjes in de ondergrondse verbinding. Morgenvroeg (donderdag 11-01-2007) tussen 10 en 12 uur komt een KPN-monteur om de boel nomaals te checken. Meteen werd er wel bij gezegd als het aan de bedrading in huis is (dus die van hoofdcontactdoos naar L.box) dan waren de kosten voor mij. Maar daar ligt het iig niet aan, want die allemaal vervangen.

wordt vervolgd.....
 
Bender
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.. mocht ik hier niks mee bereiken zeg ik orange komende vrijdag op en ga ik naar speedlinq..
Gewijzigd door Bender op 10 January 2007, 19:14
 
Bender
@ knossos welke opties heb jij gebruikt in het menu van dat nummer?
 
knossos

Quote

Bender schreef:
@ knossos welke opties heb jij gebruikt in het menu van dat nummer?



Als je KPN bedoeld
telefoonnummerKPN doorgeven of een hekje. Ik heb nog een belbudget-abbo bij KPN dus kon ik datnummer doorgeven
Optie 1 (niet voor Adsel kiezen!!!)
Gewijzigd door knossos op 10 January 2007, 19:59
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook mijn snelheid kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 Jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 Nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 Apr 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 Jan 2018
Advertentie