obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Virtual PC 2007 en draadloze dongel
hevi
In hoeverre dit probleem te maken heeft met de Livebox is me nog niet helemaal duidelijk.

Ik gebruik Virtual PC 2007 om een aantal omgevingen te emuleren.
Mijn netwerkverbinding loopt via de draadloze Sagem dongel naar de Livebox.

Op mijn host PC gaat alles perfect; op een virtuele omgeving kan ik geen verbinding krijgen met Internet en/of mail.

Heeft iemand een werkende virtuele omgeving met een draadloze dongel en een Livebox die wel verbinding maakt? Hoe is dat gelukt?

Ik ben benieuwd.
 
mesa57
De draadloze dongel wordt niet als device herkent in een VPC omgeving, want die kent geen usb devices. Wel kun je de netwerkverbinding van de host (dongle) bridgen naar de VPC guest. Lees de handleiding maar eens.
 
hevi
Het antwoord:

http://blogs.msdn.com/virtual_pc_guy/...47965.aspx

Blijkbaar moet voor W2003 Server een specifiek ip adres worden gebruikt voor de DHCP server.

Daarmee heeft dit probleem helemaal niets met de Livebox te maken.
Hier kan dus een slotje op ...Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Virtual PC 2007 en draadloze dongel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel draadloze verbinding, geen internet Storing : 28 01 jan 2013
Draadloze internetverbinding lukt niet Storing : 13 09 okt 2012
Draadloze router aankoppelen aan ST706 Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 11 jun 2012
Xbox Live & Draadloze Verbinding probleem Huawei configuratie en problemen : 2 09 nov 2011
Thomson TG712 draadloze verbinding lukt niet met windows 7 en XP Thomson configuratie en problemen : 7 06 jun 2011
Advertentie