obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
@-lampje blijft knipperen.
rickli
Ben per 8 maart overgestapt van ADSL-GO naar Family+Telefonie.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen verbinding. Meerdere malen de helpdesk gebeld en gemaild. Ze zouden me elke keer weer terugbellen. Je raadt het al, nog steeds niets van gehoord.
Het probleem ligt niet aan de livebox of bedrading, want deze heb ik getest bij mijn zwager en alles deed het gewoon.
Het @-lampje knipperde de eerste twee weken langzaam, maar per 26 maart knippert hij snel. Weet iemand wat dit kan betekenen? Van de helpdesk word ik niet wijzer. Ik geef ze nog een week en daarna ga ik het opzeggen. Wat een spijt heb ik dat ik overgestapt ben.
 
Lizard
Staat je livebox wel op Family ingesteld?

Eventueel een harde reset uitvoeren.
(zie http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=2 , bijna onderaan.)
 
spatieman
email hebt geen zin.
wordt als spam gezien, en krijg je een bericht terug dat je maar de helldesk moet bellen.

en ik geef je gelijk dat je spijt hebt.

laat je vooral niet gek maken om KPN op te zeggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '@-lampje blijft knipperen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
Wegvallen verbinding en knipperen modem Zyxel configuratie en problemen : 4 22 jan 2017
Zyxel vmg8324-B10a Oranje dsl lampje brand moet dat niet groen zijn?? Helpdesk : 18 24 aug 2015
DSL en internet lampje brandt opeens niet meer... internet dood Huawei configuratie en problemen : 8 15 mrt 2014
Advertentie