obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Vista/Livebox icm Torrents
vonkiee
Het volgende probleem:

Ik heb een nieuwe computer met windows vista home premium.
Alles in combinatie met de livebox werkt prima.
Op een ding na, het downloaden van torrents via bijvoorbeeld Azareus (of utorrent)
Heb het standaard verhaal doorlopen, poort(en) in de livebox opengezet, met het juiste ip adres, zodat ik weer heerlijk torrents kon gaan gebruiken. (precies hetzelfde als mijn laptop die draait op windows xp).
Echter ik krijg weer zon vage melding van NAT probleem. En als ik een test doe of mijn poort open staat, dan krijg ik de melding dat de poort niet open staat. Terwijl ik dit wel heb ingesteld in de livebox. Dit resulteert in het feit dat ik maar met max van 50kb kan downloaden…
Ik heb enkel de windows firewall aanstaan, dus aan een andere firewall kan het niet aanliggen.
Dit hele probleem heb ik totaal niet met mijn laptop die nog draait onder XP, waar de instellingen precies hetzelfde zijn (enkel ander ip).
Kan iemand mij vertellen wat het probleem kan zijnShock?
 
Optimist
Als alle instellingen hetzelfde zijn, maar het IP adres is anders, dan heb je de NAT instellingen alleen voor jouw Windows XP PC in de Livebox gezet?

Voor een tweede PC zou ik andere poorten kiezen voor bittorrent en die laten forwarden/NATten naar het IP adres van die tweede PC.

Optimist
 
vonkiee
@ Optimist & Nargile bedankt, na veel rotzooien is het gelukt..!
@ pinhead, jouw oplossing mocht helaas niet werken Wink

De rest bedankt voor het reageren!
 
mesa57
En wat was de oplossing nou dan ?
 
vonkiee
Het ging om de poorten.. heel vreemd, heb andere poorten aangemaakt, en toen werkte het ineens..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vista/Livebox icm Torrents', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie