obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
MAC leasing weer afgeschaft ?
mesa57
Op tweakers schreef lekkere loempia :

Quote

1. Er staat in dit topic, dat Orange de 24 uur regel per 10 april niet meer van kracht is. Het moet nu dus direct kunnen werken.


Zou dat echt waar zijn ? Zou Orange eindelijk hebben begrepen dat het onzin was ? Grin

P.S. Voor de niet ingewijden : Orange had de zaak zo ingesteld dat je als je een modem met een ander mac adres aan de lijn hing je geen verbinding kreeg. Je moest dan meer dan 24 niets aan de lijn hangen voordat het nieuwe mac adres geaccepteerd werd. En ieder modem heeft zijn eigen mac adres.
 
Lizard
Ik denk niet dat het gedaan werd om klanten te pesten. Het zal wel een of andere technische reden hebben vermoed ik.

Welke kan ik niet zo snel bedenken.

Want ze hadden ook zichzelf ermee als een livebox omgeruild moest worden.
 
nero038
Ze hadden op de eerste plaats dit nooit mogen doen!! Buitendien, werd er ook nog eens verkeerde informatie vertrekt aan Orange klanten. Het is on nodig geweest.

Het had een hoop tijd en geld (belkosten helpdesk) en ergernis kunnen voorkomen. Juist door dit grap heb ik besloten om vaarwel te zeggen tegen Orange, zodra mijn contract is afgelopen, eingenlijk wacht ik niet eens tot het is afgelopen, ik zeg het per email en per telefoon op, en hun bevestiging natuurlijk goed bewaren. Sad

Hopelijk hebben we al glasvezel tegen die tijd...
 
wimvandorst

Quote

mesa57 schreef:
Op tweakers schreef lekkere loempia :

Quote

1. Er staat in dit topic, dat Orange de 24 uur regel per 10 april niet meer van kracht is. Het moet nu dus direct kunnen werken.


Zou dat echt waar zijn ? Zou Orange eindelijk hebben begrepen dat het onzin was ? Grin

P.S. Voor de niet ingewijden : Orange had de zaak zo ingesteld dat je als je een modem met een ander mac adres aan de lijn hing je geen verbinding kreeg. Je moest dan meer dan 24 niets aan de lijn hangen voordat het nieuwe mac adres geaccepteerd werd. En ieder modem heeft zijn eigen mac adres.


Hee, dat is duidelijke informatie. Maar mijn niet-livebox modem hing toch echt 12 uur aan Orange ADSL (meteen goed ingetraind) maar kreeg toen nog geen IP nummertje. Morgen live met de helpdesk hierover bellen.

Met vriendelijke groeten, Wim van Dorst
 
mesa57

Quote

wimvandorst schreef:
Hee, dat is duidelijke informatie. Maar mijn niet-livebox modem hing toch echt 12 uur aan Orange ADSL (meteen goed ingetraind) maar kreeg toen nog geen IP nummertje. Morgen live met de helpdesk hierover bellen.
Met vriendelijke groeten, Wim van Dorst

Verspil je geld niet, de helpdesk geeft alleen support voor de livebox. Misscien is er wat anders aan de hand. Post in dat andere topic van je eens de instellingen, liefst met screenprints.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MAC leasing weer afgeschaft ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ST706 laat connectie toe en dan weer niet... Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 11 okt 2011
Wéér een brief voor meneer N.V.T. Algemeen : 8 09 jul 2009
Forumsite weer niet bereikbaar Algemeen : 2 20 aug 2008
Websites weer eens langzaam Algemeen : 24 17 mrt 2008
weer een syslink probleem (uitgebreide uitleg en screens) Livebox meer apparaten aansluiten : 5 08 jan 2008
Advertentie