obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
WiFi dood, vaste verbinding ok..?
Qube
Beste allemaal,

Eén PC is met een vaste verbinding aangesloten op de Livebox, twee anderen via draadloos netwerk. Het draadloos netwerk ligt er helemaal uit. Het uiterst rechtse lampje op de Livebox brand ook niet. Telefoon werkt wel gewoon. Dit heb ik met twee jaar Livebox nog nooit meegemaakt.

Ik heb al geprobeerd te resetten, zowel met het resetknopje als een minuutje de voeding eruit, maar niks helpt. Ik vermoed dat er een fout in de Livebox zit. What to do?? Alvast bedankt!

Maarten
 
Puma
Probeer is de PCMCIA kaart eruit te halen en opnieuw erin te steken.
Uiterst rechtse lampje, bedoel je daarmee als je de livebox van achteren bekijkt? (waar je dus schroeven etc ziet?) Zo ja, dan is het goed, zo nee, dan heeft er een probleem bij jouw voor gedaan, aangezien de uiterst rechtse lampje alleen brand als er problemen zijn met de livebox. (logo voor je en dan de uiterst rechtse lampje, naast die van het @ lampje)
 
rrozema
is 't ie dood of ben je je verbinding kwijt? Kijk eens met een programma als netstumbler of je je wireless netwerk dan nog wel ziet?

Is er fysiek iets met de livebox gebeurd? verplaatst, gevallen, o.i.d? de pcmcia kaart zou er (gedeeltelijk) uit geschoven kunnen zijn...

Livebox uit zetten voordat je gaat morrelen aan het pcmcia kaartje...
Gewijzigd door rrozema op 02 mei 2007, 10:54
 
Qube
Halleluja! Hij doet het weer! Tnx guys!

Het was idd het lampje met het zendmastsymbooltje. Na het PCMCIA kaartje er opnieuw in gedaan te hebben was het netwerk weer in de lucht. Het inloggen op het netwerk lukte weer na het indrukken van het REG-knopje (duurde ff voordat ik daar achterkwam, schrik..) Na twee jaar nog zó weinig weten van de Livebox. Eigenlijk wel een goed teken, nietwaar? Wink Nogmaals bedankt!
 
Puma
Mooi zo. SLOTJE :p
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi dood, vaste verbinding ok..?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie