obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Faxen via Livebox
jac
Vraagje aan alle Liveboxbezitters:

Wie heeft een een fax aangesloten op de Livebox?
Kun je faxen ontvangen en verzenden?

Het lijkt misschien gek, maar ik heb een CANON Smartbase MP 730 (all in one) en daarmee kan ik "probleemloos" faxen ontvangen en verzenden over VOIP, via de Orange telefonie dus, anderen kunnen mij dus faxen op mijn Orange-tel.nr.

Eigenlijk snap ik niet goed hoe dat kan aangezien Orange zelf aangeeft dat het NIET zou werken en alleen werkt via de KPN lijn (en tel.nr)

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Groet, Jac.
 
Richard
Nou Jac, je had maar even hoeven zoeken want daar zijn al een paar topics aan besteed.Smile

Kortom is het mooi om te horen dat jij dus wel kunt faxen en ook ontvangen via je Orange nummer.
De ervaring tot nu toe is inderdaad zoals de Helpdesk al aangeeft, dat faxen niet werkt tenzij je dan via je KPN lijn doet.

Ik kan zelf ook faxen maar dan moet ik dus ook via dat *33* voor het nummer zorgen dat de fax via de belbudget lijn verstuurd wordt.
Net als met een modem inbellen, zelfde probleem.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Faxen via Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
faxen Algemeen : 10 15 jun 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie