obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Positieve ervaring met orange
mesa57
Nah ja, positief .... niet helemaal ...
Zaterdag rond 1900 had ik plotseling geen internet meer. Korte bestudering van de modem statistiek gaf aan dat de adsl verbinding er nog wel was, maar er geen verbinding was met het orange netwerk (geen ip adres).
De helpdesk gebeld, maar die zijn in het weekend helaas 's-avonds niet aanwezig Sad
Nou ja, dan maar wachten.
De volgende ochtend rond 9:30 weer gebeld. Na wat 'toets dan' menu's doorgeworsteld te hebben kreeg ik na enkele minuten een vriendelijk helpdesk medewerker. Ik vertelde dat ik geen internet had, met de verwachting dat ik vervolgens mijn computers moest aanzetten of checken of de livebox wel met een kabeltje van 30cm met het isra punt verbonden was. Maar nee hoor !
Hij antwoorde vrijwel onmiddelijk : "Ik zie dat u uit lutjebroek komt, en daar is zojuist een storing gemeld. Er wordt aan gewerkt en we hopen dat de storing vanochtend opgelost is."
Nou ja, daar kon ik niks anders op antwoorden dan "Dank je wel voor de informatie en tot ziens !".

En ja hoor, ongeloofelijk, na een half uur had ik weer een internet verbinding.
Zo zie je dat het ook wel eens goed kan gaan. Grin

Overigens was dit de eerste storing voor mij sinds november 2006.
 
rrozema
Nee hoor, zeker niet. De meeste klanten van Orange gebruiken hun aansluiting zonder problemen. Meestal gaan alleen de mensen met problemen op zoek naar dit soort forums, vandaar dat het hier lijkt alsof er alleen maar mensen met problemen zijn.

Ik ken 2 andere orange klanten, die beide geen problemen hebben. Dus voor de 3 (incl. mijzelf) orange klanten die ik ken geldt: 2 op de 3 hebben geen problemen.

En daarbij komt nog: ik heb dan wel flinke problemen met de helpdesk van Orange omdat het product niet geheel perfect werkt, maar ondertussen heb ik wel de snelste internet verbinding van al m'n collega's voor ook nog eens de laagste prijs. Hoe slecht heb ik het nou eigenlijk? Wink
 
hevi
Al jaren ben ik een tevreden Wanadoo/Orange klant.

Ik heb de opstartproblemen van de telefonie meegemaakt; evenals de ADSL problemen via BBNED, de Inventel modem en dongel ellende, de Livebox storingen....

De prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening goed tot zeer goed. Uiteraard is bijvoorbeeld XS4All uitgerust met een betere helpdesk en een betrouwbaarder signaal, maar daar betaal je dan ook voor.

Goed, goedkoop en snel kan niet tegelijk. Vista vraagt om nieuwe uitdagingen, en de helpdesk ondersteuning is niet 100%. Voor de prijs die ik betaal heb ik er best wel wat gepruts voor over om de dingen weer werkend te krijgen.


Een tevreden klant. Grin
 
emiel
Helaas. Iedereen die ik ken die een Orange abonnement heeft heeft alleen maar ellende. 12 mensen. En dit is ook niet het enige forum.
Alles bij elkaar is het teveel. De klant is koning, zo niet bij Orange.
Natuurlijk gaat het ook goed. Doet er niet aan af dat Orange als bedrijf niet goed werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Positieve ervaring met orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
Eerste ervaring met fiberfast... Huawei configuratie en problemen : 6 28 okt 2012
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Advertentie