obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Vraagje hulp of afstand live box
Richard
Ah, alweer interessante info erbij met de Speedtouch lukte het ook niet? Vreemd.

Firewall.... tja... ook de firewalls op de pc's uitgezet?

Quote

Het vreemde is, dat als zij mij uitnodigt op hulp op afstand, dat zij direct de melding krijgt dat de verbinding tot stand is gebracht, en ik krijg een melding dat de verbinding niet tot stand kan worden gebracht.

Ja dat komt me wel bekend voor, heb ik af en toe bij MSN als ik wil babbelen met iemand, normaliter kunnen beiden uitnodigen, soms nodig ik iemand uit en is bij mij de verbinding al daar en de ander krijgt ook dat het niet tot stand kan worden gebracht.
Soms als ik uitgenodigt word is het omgedraait, maarja MSN en Microsoft is vaag spul.

Op dit moment heb ik nog geen oplossing voor je verder, maar ik blijf zoeken.Smile

Greetings, Richard.
 
zomerbloem
Ik hoop dat het toch binnekort word opgelost en dat er iemand met een goede tip komt. Ik weet dat dit probleem bij veel mensen speelt. In iedergeval toch heel erg bedankt voor jou moeiteWinkWinkWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje hulp of afstand live box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
hulp Algemeen : 1 24 feb 2018
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
Advertentie