obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
sinds 27 april geen internet verbinding
spongebob
Hallo,

Ik heb een ADSL Family abonnement bij Orange en heb een Wanadoo Livebox. Ik heb geen internetverbinding meer sinds 27 april, terwijl de verbinding sinds vorig jaar mei perfect heeft gewerkt met een hoge snelheid. Ik heb er melding van gemaakt na koninginnedag, omdat ik toen wel vond dat de verbinding erg lang weg was. Ik heb nu dus al ruim 6 weken geen internetverbinding meer en heb een dossier opgebouwd van 6 weken inmiddels.

Ik heb nu al 6 weken een paar keer per week gebeld en wordt maar slecht geinformeerd. De helpdeskmedewerkers doen niks anders dan notities oplezen van de technische dienst... als die er zijn! Vaak zijn die er dus niet, en krijg ik de vraag of ik nog een paar dagen geduld heb. Nu is er in week 4 een monteur geweest in de wijkcentrale, dat weet ik omdat die monteur de telefoon had getest door ons te bellen. Orange informeert mij nu steeds dat er opnieuw een KPN monteur langs moet komen. Dit zeggen ze nu al 2 weken lang.

Wat is nu de meest logische stap? Heeft het nog zin om te wachten of moet ik zsm overstappen op een andere provider? Ik zit natuurlijk wel aan dat contract vast. Wat kan ik voor stappen nemen om deze slechte klantenservice aan te pakken?

Ervaringen?

Groeten,
Peter
 
Tiger

Quote

spongebob schreef:
Hallo,

Ik heb een ADSL Family abonnement bij Orange en heb een Wanadoo Livebox. Ik heb geen internetverbinding meer sinds 27 april, terwijl de verbinding sinds vorig jaar mei perfect heeft gewerkt met een hoge snelheid. Ik heb er melding van gemaakt na koninginnedag, omdat ik toen wel vond dat de verbinding erg lang weg was. Ik heb nu dus al ruim 6 weken geen internetverbinding meer en heb een dossier opgebouwd van 6 weken inmiddels.

Ik heb nu al 6 weken een paar keer per week gebeld en wordt maar slecht geinformeerd. De helpdeskmedewerkers doen niks anders dan notities oplezen van de technische dienst... als die er zijn! Vaak zijn die er dus niet, en krijg ik de vraag of ik nog een paar dagen geduld heb. Nu is er in week 4 een monteur geweest in de wijkcentrale, dat weet ik omdat die monteur de telefoon had getest door ons te bellen. Orange informeert mij nu steeds dat er opnieuw een KPN monteur langs moet komen. Dit zeggen ze nu al 2 weken lang.

Wat is nu de meest logische stap? Heeft het nog zin om te wachten of moet ik zsm overstappen op een andere provider? Ik zit natuurlijk wel aan dat contract vast. Wat kan ik voor stappen nemen om deze slechte klantenservice aan te pakken?

Ervaringen?

Groeten,
Peter


Dit vindt ik een pure wanprestatie van Orange en ik neem aan dat je ook geen kosten meer betaald ik zou in de 1e plaats een aangetekend schrijven hierover sturen want bellen heeft klaarblijkelijk geen enkele zin en als het niet opgelost wordt dan het contract laten ontbinden want m.i. kunnen ze jou door deze wanprestatie daar niet aan houden.

groeten Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds 27 april geen internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie