obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
SMC achter Livebox plaatsen
jannus63
Hallo Allemaal,

Ik heb een SMC Barricade type 7404WBRA met een ADSL aansluiting die ik nu als switch wil gebruiken. Als ik hem klakkeloos aansluit op Livebox krijg ik maar één van de 2 PC's draadloos. Wat moet ik stapsgewijs doen om ook de 2e PC draadloos te krijgen. Ik heb geen instructieboek van de SMC dus weet niet wat te doen!!
Wie kan me helpen?
 
Richard
Kijk even in de FAQ (linkerkant), daar staan een paar methodes om een router achter een Livebox aan te sluiten.
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8

Dat is wel voor een SMC maar misschien kun jij daar ook iets mee, naar het WAN deel hoef je niet te kijken.

Ji hebt een modem/router wat het iets moeilijker maakt maar in principe moet het daar ook mee lukken als je hem als switch instelt.

Greetings, Richard.
 
niek d
Vanmorgen overgegaan naar Orange. Livebox geïnstalleerd, die werkte zonder dat ik de cdrom hoefde te gebruiken. Toen mijn SMC 7908 voicemodem erachter in switch mode. (dhcp disable) DNS invulvakjes een nul ingevuld en kassa. Zonder mankeren netwerk, internet en wifi.
snelheid is momenteel rond de 15 Mb/s ik zit ongeveer 500 m van de centrale.

m.vr.gr.
 
Wanabo

Quote

niek d schreef:
Vanmorgen overgegaan naar Orange. Livebox geïnstalleerd, die werkte zonder dat ik de cdrom hoefde te gebruiken.


CD gelijk in de shredder doen! Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Of bewaren om het pakket volledig te kunnen terugsturen als je overstapt naar een ander.Grin
Greetings, Richard.
 
rrozema
Of samen met een paar andere nutteloze cd's gebruiken om een mobile te maken Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMC achter Livebox plaatsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie