obey-robots.txt
21 November 2017, 22:03
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Al 2 weken geen internet meer

dcat
Sinds 15-5-2007 overgestapt van Lite naar Family en sinds 23-6-2007 totaal geen verbinding meer. Al verscheidene keren gebeld en een brief ontvangen dat het met 2 weken toch wel opgelost zou moeten zijn. Er wordt niks verteld verder hoe lang het nog gaat duren of waar het aan ligt.
Wat een service in wat voor tijd leven we.

Iemand ervaringen met deze maffia praktijken ???

Nu maar kijken hoe we van Orange af komen Frown
Gewijzigd door dcat op 01 juli 2007, 16:51
 
Tiger
dcat schreef:
Sinds 15-5-2007 overgestapt van Lite naar Family en sinds 23-6-2007 totaal geen verbinding meer. Al verscheidene keren gebeld en een brief ontvangen dat het met 2 weken toch wel opgelost zou moeten zijn. Er wordt niks verteld verder hoe lang het nog gaat duren of waar het aan ligt.
Wat een service in wat voor tijd leven we.

Iemand ervaringen met deze maffia praktijken ???

Nu maar kijken hoe we van Orange af komen Frown


Vreemde zaak als het in het begin goed gegaan is (je moet natuurlijk wel zeker weten dat er bij jou niets fout is gegaan) dan zou ik er toch op aan dringen om de zaak nu binnen 1 week op te lossen dan hebben ze ruim de tijd gehad na die weken zonder internet of het kontrakt laten ontbinden wegens wanprestatie want ze leveren niet waar je voor betaald.

groeten Tiger
 
spatieman
kun je schudden.
je krijg hooguit een ander modem.
hier begint het gedonder ook weer na 3 maanden goed te zijn gegaan
 
rrozema
@jeeovee: Ik weet dat het lullig klinkt, maar kijk toch je bekabeling nog eens heel goed na. Er lijkt bijzonder veel storing op jouw lijn te zitten.

Die storing zou een gevolg kunnen zijn van een foutieve kabel tussen je aansluitpunt en de livebox. Een foutieve kabel kan van alles betekenen: een extra draad die nog aan de aansluiting zit van een vroegere extra bel of toestel op de slaapkamer, of een draad die eens klem heeft gezeten tussen een deur- of raamkozijn en daardoor bijna gebroken is, of een draad waar water in gelopen is (geweest).

Voor hetzelfde geld zit de oorzaak natuurlijk ergens tussen de centrale en het aansluitpunt maar als het na onderzoek door een monteur wel aan jouw kant van het aansluitpunt zit, dan zullen eventuele (onderzoeks)kosten voor jouw rekening zijn. En bovendien, als je zelf de oorzaak kunt vinden, is de kans groot dat je veel sneller weer kunt internetten dan wanneer je eerst nog moet soebatten om een monteur langs te krijgen.
 
rrozema
Nee. Dan zou het steeds hetzelfde moeten zijn. Misschien toch je livebox laten vervangen.
 
rrozema
eigenaardig dat er zo veel splitters van liveboxen kapot gaan. Het lijkt wel of ze er allemaal na 1 a 1,5 jaar mee ophouden...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 2 weken geen internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV bij Zyxel Zyxel configuratie en problemen 4 27 oktober 2017, 14:09
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 25 01 oktober 2017, 23:10
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen 5 25 augustus 2017, 22:15
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen 21 15 mei 2017, 16:08
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo05:55:45
| dutch flash 1 dag
| ruud130010 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?